جلسات تخصصی خبرنگاران با مدیران ادارات برگزار می‌شود

فرماندار شادگان گفت: حضور خبرنگاران و همراهی آن‌ها در برنامه‌های مختلف شهرستان می‌توان در افزایش سرعت حرکت قطار پیشرفت و توسعه شادگان موثر باشد.

صالح زاده گفت: بار‌ها در جلسات مختلف اعلام کردم که آمادگی این را داریم تا جلسات تخصصی خبرنگاران با مدیران هر اداره را برگزار کنیم که بتوان به صورت تخصصی به امور مختلف شهرستان و نحوه رفع مشکلات پرداخت.

او می‌گوید: افزایش صادرات در بندر شادگان، افتتاح چند مدرسه در هفته دولت و همچنین افتتاح تصفیه خانه دارخوین که یک طرح ملی است و علاوه بر آن افتتاح اسکله صیادی از جمله مواردی هستند که در دولت سیزدهم در شادگان صورت گرفت.

فرماندار شادگان گفت: این آمادگی را داریم تا تور‌های رسانه‌ای در سطح شهرستان برگزار کنیم تا خبرنگاران خود از نزدیک شاهد کار‌های انجام شده در مناطق مختلف شادگان باشند.

رئیس شورای اداری شادگان در خصوص ملاک انتخاب مدیران نمونه شهرستان گفت: انتخاب مدیر نمونه به معنای تایید فعالیت‌های او نیست بلکه این یک نوع سیاست تشویقی و تنبیهی است و با این کار یک رقابت بین مدیران ایجاد می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالرحمن منصوری امام جمعه شادگان گفت: تلاش‌های خبرنگاران در واقع یک تلاش‌های جهادی و تبیینی است.

او می‌گوید: حضور نوجوانان و جوانان شهرستان در عرصه خبرنگاری در واقع یک افتخار بزرگی است که باید تلاش کرد تا این حضور‌ها پر رنگ‌تر شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.