امام جمعه دامغان:

خبرنگاران مردم را برای حضور حماسی در انتخابات دعوت کنند

حجت الاسلام رستمیان با بیان اینکه دشمنان در حال القای حس دوری مردم از صندوق رای هستند، گفت: خبرنگاران مردم را برای حضور حماسی در انتخابات دعوت کنند.

حجت الاسلام محمد حسن رستمیان امام جمعه دامغان  ضمن بیان اینکه امروزه در جنگ رسانه‌ای هستیم، ابراز کرد: خبرنگاران نه تنها سرباز بلکه افسران و فرماندهان عرصه جنگ نرم هستند که در خط مقدم ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه امید آفرینی در جامعه یکی از مطالبات ما در خبرنگاران است، گفت: مشکلات اقتصادی و فتنه‌های دشمنان و به خصوص ناامیدی که از رسانه‌های معاند توسط دشمنان پمپاژ می‌شود، نیاز به خنثی سازی دارد.

امام جمعه دامغان با بیان اینکه خبرنگاران باید درست نقطه مقابل این پمپاژ ناامیدی در جامعه حرکت کنند و امید آفرینی را در جامعه ترویج دهند، گفت: باید مردم را با دستاورد‌های نظام اسلامی ایران آشنا کرد.

رستمیان با اشاره به انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در سال جاری، بیان کرد: خبرنگاران می‌توانند هم در معرفی برنامه‌ها و نامزد‌ها و شناساندن ظرفیت‌های افراد و هم در عرصه دعوت مردم به پای صندوق‌های رأی نقش آفرینی کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان در حال القای دوری از صندوق رأی است، افزود: خبرنگاران باید تلاش کنند ضرورت حضور با شکوه و حماسی مردم در انتخابات را تبیین کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.