پورعلی گنجی: انگیزه ای برای بازی بدون تماشاگران نداریم/ از قرارداد امسال چیزی نگرفتیم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حیف است که هواداران در ورزشگاه نیستند و انگیزه‌ای برای بازی کردن نداریم.

مرتضی پورعلی گنجی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره  برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در اولین هفته لیگ برتر، اظهار کرد: خدا را شکر ۳ امتیاز بازی را گرفتیم، اما حیف که هواداران کنار ما نیستند و انگیزه‌ای برای بازی کردن نداریم. امیدوارم از این تصمیم صرف نظر کنند و از این به بعد با حضور هواداران‌مان بازی کنیم و ببریم.

او درباره اینکه آیا برخورد میلاد فخرالدینی با خودش در نیمه اول جدی بود، پاسخ داد: خدا را شکر چیزی نشد، اما به جان خودم قسم می‌خورم که ضربه‌اش به من نخورد. کار من تمارض کردن نیست.  

مدافع پرسپولیس درباره وضعیت فعلی این تیم، بیان  کرد: کسی که از درون تیم خبر دارد می‌داند واقعا وضعیت خوب نیست. امیدوارم به استقلال و پرسپولیس که تیم‌های مردمی این کشور هستند، رسیدگی شود. از سال گذشته هیچ پاداشی نگرفتیم در حالی که ۳ قهرمانی آوردیم. قهرمان شدن کار راحتی نیست و کلی زحمت و تلاش می‌خواهد. یک قران پاداش نگرفته‌ایم. هرچند برای هواداران بازی می‌کنیم، اما باید یک انگیزه‌ای باشد. از قرارداد امسال هم هیچ چیز نگرفته‌ایم و امیدوارم مدیریت و همه دست به دست هم بدهند تا مشکلات حل شود و در کنار هم بیشتر موفق باشیم.

پورعلی‌گنجی درباره بازی کردن کنار محمد حسین کنعانی‌زادگان برای اولین بار در ترکیب پرسپولیس و اینکه آیا بازی در کنار این مدافع را ترجیح می‌دهد یا گولسیانی، گفت: پرسپولیس متکی به بازیکن نیست. حسین بازیکن تیم ملی و خوب است. گولسیانی هم خوب است. فرشاد فرجی هم هست و علی نعمتی هم می‌تواند در دفاع وسط بازی کند. همه در کنار هم یک تیم خیلی خوب را تشکیل می‌دهیم و هرکس بازی کند، بهترین خودش را می‌گذارد.

او ادامه داد: من هم بازی کنم یا نکنم به جان عزیزترین‌هایم دوست دارم پرسپولیس ببرد. آرزوی موفقیت و سلامتی برای کل اعضای تیم دارم. هرچند دوست دارم بازی کنم، اما از طرفی دوست دارم تیم نتیجه بگیرد.  

مدافع پرسپولیس درباره اینکه نرفتن علیرضا بیرانوند به استقلال خیال او و سایر مدافعان سرخ‌پوش را هم راحت کرد، گفت: همه  علیرضا را می‌شناسید و می‌دانید پسر فوق‌العاده بیستی است. خود من هر روز با او صحبت می‌کردم و مطمئن بودم تصمیم رفتن به استقلال را نمی‌گیرد، اما از اینکه پشت ما است، دلمان قرص است. امروز هم دیدید تیم خوبی بازی کرد و او هم یک توپ خیلی خوب را درآورد. از این دست خدا‌ها را درآورد و آن توپ را به خوبی دفع کرد. خدا را شکر ۳ امتیاز را گرفتیم و از اینکه بیرانوند همچنان با ما است، خیلی خوشحال هستیم.

پورعلی‌گنجی درباره اینکه برخلاف فصل گذشته از ابتدای فصل در ترکیب پرسپولیس قرار گرفت و همچنین غیبت هواداران در بازی با آلومینیوم، گفت: به خاطر صادر نشدن ITC فصل گذشته نتوانستم ۳ دیدار اول را بازی کنم، اما همانگونه که وحید طالب‌لو در برنامه تلویزیونی گفت ویترین و سرمایه استقلال و پرسپولیس هوادارانشان هستند. با تمام احترام اگر هواداران نباشند، هیچ چیز نداریم. این ۲ تیم مردمی باید پر از برکت، نعمت و امکانات باشند. اگر قرار است بازی‌ها بدون تماشاگر باشد بهتر است به مشهد یا جایی برویم که تماشاگر داشته باشیم. امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار