استاندار:

۱۲ هزار واحد مسکونی برای محرومان ساخته می‌شود

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با مشارکت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ۱۲ هزار واحد مسکونی برای خانواده های محروم استان ساخته می‌شود.

  محمد کرمی در جلسه شورای اداری سیستان و بلوچستان با اشاره به بازدیدها و جلسات مشترک با رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی  برنامه‌ریزی‌های لازم برای اتمام ۲ هزار واحد مسکونی نیمه تمام در منطقه سیستان اظهار کرد: با توجه به روحیه جهادی و تلاش رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برای کمک به مردم عزیز و بزرگوار استان سیستان و بلوچستان قطعاً شاهد حل بخشی از مشکلات خواهیم بود.

وی با اشاره به موضوعات مطرح شده در جلسه شورای اداری سیستان و بلوچستان تاکید کرد: از مسوولان انتظار داریم که با جدیت موضوعاتی که در این جلسه مطرح شد، را پیگیری کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: مسوولان باید به سرعت طرح‌ها و مستندات لازم جهت پیگیری بیشتر را به مرکز کشور ارسال کنند.

وی با اشاره به تاکید رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بر اتمام طرح‌های ناتمام مسکن ادامه داد: با اتمام این طرح ها قطعاً طرح‌های جدیدی آغاز می‌شود که یک خدمت خیلی مناسب به مردم استان است.
کرمی تصریح کرد: شناخت رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از ظرفیت‌های استان سیستان و بلوچستان و تحقق وعده‌هایشان تاکنون، مسوولیت مسوولان استانی در انجام کارها را سنگین تر می‌کند.

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.