دستگیری راننده کامیونی که موجب تصادف زنجیره‌ای در شیراز شد

معاون فرهنگی و اجتماعی فارس از دستگیری راننده کامیون متخلف که موجب تصادف زنجیره‌ای در شیراز شد، با همکاری شهروند قانون مدار و حضور به موقع پلیس خبر داد.

سرهنگ کاووس محمدی معاون فرهنگی و اجتماعی فارس اظهار کرد: بعد از ظهر روز سه شنبه ۱۷ مرداد در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام اینکه یک دستگاه کامیون در بلوار امیر کبیر شهر شیراز با تعداد ۱۱ خودرو برخورد کرده است که بلافصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

او ادامه داد: ضمن فوت شدن یک نفر در صحنه تصادف و مصدوم شدن فرد دیگر، راننده از محل متواری شد.

سرهنگ محمدی افزود: در ادامه با انتشار کلیپ در فضای مجازی و تماس یکی از شهروندان قانونمدار با ۱۱۰ مبنی بر شناسایی کامیون متخلف و پیگیری‌های مرکز فرماندهی و کنترل پلیس فارس، مأموران انتظامی شهرستان‌های کوهچنار و کازرون به آدرس اعلامی که در روستای کمارج شهرستان کازرون بود اعزام شدند و راننده مورد نظر را درحالی که قصد حرکت به سمت استان بوشهر داشت را دستگیر و کامیون را توقیف کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس بیان کرد: با اقدامات ماموران انتظامی و در تحقیقات تخصصی پلیس و اسناد و مدارک موجود مشخص شد این کامیون، همان خودرویی است که در صحنه تصادف مشاهده شده است که راننده و کامیون به مقر انتظامی انتقال داده شدند.

 سرهنگ محمدی با بیان اینکه در این صحنه تصادف یکی از شهروندان فوت کرده و یک نفر دیگر مصدوم شده است، تصریح کرد: حال مصدوم رضایتبخش بوده و تحقیقات درخصوص علت فرار راننده از صحنه تصادف و جزئیات آن در دست بررسی است.


بیشتر بخوانید

۲ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره‌ای در شیراز + تصاویر


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار