فرماندارکنارک :

بندر کنارک دارای ظرفیت‌های گردشگری زیادی است

فرماندار کنارک گفت: بندر کنارک به دلیل برخورداری از ظرفیت‌های بالای گردشگری و وجود جاهای بکر و دیدنی یکی از نقاط زیبا و جذاب در بحث گردشگری است.

  عبدالغفور حوت  در جلسه شورای راهبردی گردشگری در شهرستان کنارک اظهارکرد: صنعت گردشگری در توسعه منطقه خیلی مهم است و باید به صنعت گردشگری در این شهرستان توجه ویژه ای شود.

وی بیان کرد: حضور پررنگ تمامی دستگاه اجرایی در خصوص برگزاری جشنواره غذاهای مَکُران الزامی است چون هدف از برگزاری این جشنواره توجه و حفظ فرهنگ‌ها و آداب و رسوم محلی و همچنین آشنایی با غذاهای سالم است و منجر به ایجاد روحیه نشاط و شادابی می‌شود.

در ادامه این جلسه مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان ضمن تشکر از همراهی و همدلی فرماندار کنارک در برگزاری باشکوه جشنواره غذاهای محلی و سنتی، گفت: میراث‌فرهنگی استان اعلام آمادگی دارد تا مکان گل افشان بندر تنگ را به بخش خصوصی واگذار کند.

علیرضا جلال زایی به لزوم بهبود شرایط خدمات‌دهی به گردشگران به ویژه سرویس‌های بهداشتی و نیز تکمیل راه دسترسی در خدمات گردشگری تاکید کرد و افزود: ارائه خدمات مناسب در مکان های گردشگری می‌تواند به ماندگاری گردشگران در استان کمک کند.

برچسب ها: گردشگری ، بندر کنارک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار