اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی در گیلان

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گیلان گفت: شرکت کنندگان در آزمون نمونه دولتی دوره دوم می‌توانند برای اطلاع از نتایج به سامانه مراجعه کنند.

جابر عباسی گفت: در این آزمون، که ۹ تیر امسال برگزار شد، ۴ هزار و ۴۲۴ داوطلب تحصیل در مدارس نمونه دولتی متوسطه دوم در بخش نظری و ۳۱۵ نفر در شاخه فنی و حرفه‌ای شرکت کردند.

وی افزود: داوطلبان می‌توانند پس از مشاهده قبولی خود در سامانه www.my.medu.ir، با در دست داشتن کارنامه قبولی، از ۲۳ مرداد تا اول شهریور به دبیرستان و هنرستان‌های مورد نظر مراجعه کنند. 

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گیلان همچنین گفت: دیگر داوطلبان می‌توانند درخواست تجدید نظر خود در نتیجه آزمون را تا ۲۲ مرداد با مراجعه به سامانه my.medu.ir ثبت کنند.

جابر عباسی با بیان اینکه والدین دانش آموزان پذیرفته شده برای ثبت نام فرزندان خود در این مدارس مبلغی پرداخت نمی‌کنند، افزود: بر اساس تصمیم شورای مدرسه، دانش آموزان برای استفاده از کلاس‌های فوق برنامه در سال تحصیلی، شهریه پرداخت می‌کنند.

جابر عباسی گفت: ۱۲ مدرسه نمونه دولتی در شهر‌های لاهیجان، لنگرود، رودسر، بندر انزلی، آستارا، فومن، لاهیجان و نواحی یک و دو رشت فعالیت می‌کنند.

امسال حدود ۶۰ هزار دانش‌آموز در کشور، پس از پذیرش در آزمون، به مدارس دوره دوم متوسطه نمونه دولتی وارد خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.