جشنواره محیط‌زیستی آشیانه‌ام باش در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری، از برگزاری جشنواره محیط‌زیستی آشیانه‌ام باش در خانه‌های محیط‌زیست شهرستان بن خبر داد.

سعید یوسف‌پور مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان اظهار داشت: به منظور تنویر افکارعمومی در زمینه حفاظت از محیط‌زیست و برانگیختن حس حیوان‌دوستی در بین کودکان، نوجوانان و جوانان، اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان بن با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر بن و با مشارکت خانه‌های محیط‌زیست شهر‌های بن و یان‌چشمه جشنوارۀ محیط‌زیستی باعنوان «آشیانه‌ام باش» را در سطح این شهرستان برگزار کرد.

وی ادامه داد: در این اقدام فرهنگی تعداد ۱۳۰ عدد آشیانه پرندگان طراحی و تهیه شد و کودکان و نوجوانان این شهرستان نیز با اشتیاق فراوان بر روی لانه‌ها طرح‌های زیبایی را خلق کردند.

یوسف پور اضافه کرد: لانه‌های آماده شده توسط کودکان و نوجوانان بر روی تعدادی از درختان سطح شهر و مجتمع تفریحی گرداب بن توسط ادارات حفاظت محیط‌زیست و شهرداری شهر بن نصب شد.


بیشتر بخوانید


شهرستان بن شامل دو بخش مرکزی به مرکزیت بن و بخش شیدا به مرکزیت شهر یان‌چشمه است و منطقه حفاظت شده شیدا نیز در ۲۷ کیلومتری شمال شهرستان شهرکرد و در این شهرستان واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار