رقابت ورزشی دانش‌آموزان کشور در یاسوج آغاز شد

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رقابت‌های ورزشی دانش آموزان سراسر کشور در ۲ رشته هندبال و طناب زنی به میزبانی شهر یاسوج آغاز شد.

فرشید کرمی معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز، ناظر و داور از سراسر کشور برای شرکت در مسابقات هندبال (پسران و دختران) و طناب زنی (دختران) تا سوم شهریور آینده میهمان استان کهگیلویه و بویراحمد خواهند بود.

کرمی اضافه کرد: تاکنون دانش آموزان استان‌های یزد، قم، کردستان، بوشهر، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، خوزستان و لرستان به همراه مربیان و سرپرستان خویش وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شده اند.

به گزارش ایرنا، ورزش محبوب و قدرتی هندبال در استان کهگیلویه و بویراحمد طی سالیان اخیر روند روبه رشدی داشته و بنا به قول "مجید پارسایی" سرپرست تیم ملی هندبال نوجوانان پسر کشور تیم هندبال "فراز بام خائیز دهدشت" از سال ۹۸ تاکنون در همه رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوان و جوانان پسر ایران قهرمان کشور است.

کهگیلویه و بویراحمد با توجه به موقعیت توپوگرافی و برخورداری از آب و هوای چهار فصل و داشتن سرمایه‌های ورزشی و تیم هندبال کشوری از شرایط مناسب برگزاری رقابت‌های ورزشی مختلف در طول سال برخوردار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.