رقابت‌های تور جهانی تنیس؛ امیر علی قوام و یاسمن یزدانی قهرمان شدند

پرونده مسابقات تور جهانی تنیس با معرفی تنیسورهای برتر به پایان رسید.

آخرین روز رقابت‌های تور جهانی تنیس در زمین‌های مجموعه اسپادان اصفهان برگزار شد و با انجام دیدار‌های فینال بخش انفرادی تکلیف تنیسور‌های قهرمان مشخص شد.

در فینال بخش انفرادی پسران امیر علی قوام موفق شد با نتیجه ۳-۶ و ۵-۷ از سد ایلیا جعفر عبور کرد و قهرمان شد. جعفر در جایگاه دوم ایستاد، پارسا اشجاری و مهراد منصوری سوم مشترک شدند.

در بخش فینال دختران نیز یاسمن یزدانی توانست با نتیجه ۶-۱، ۴-۶ و ۴-۶ در مجموع ۲ بر یک مقابل ماندگار فرزامی به پیروزی رسید و قهرمان شد. فرزامی نایب قهرمانی را از آن خود کرد و آلینا بوتاشیوا و ولادا گوریلیوا از روسیه مشترکا در جایگاه سوم ایستادند.

در فینال بخش دونفره نیز تیم حنیفی- اشجاری با نتیجه ۵-۷ و ۱-۶ مقابل زوج منصوری- کاردان عبور کردند و به عنوان تیم قهرمان معرفی شدند؛ و در نهایت در بخش دونفره دختران نیز تیم فرزامی-سلطانی با نتیجه ۵-۷ و ۱-۶ مقابل تیم ترک تبار ارتان-کوچاک به پیروزی رسیدند و عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کردند.

این مسابقات از ۱۴ مرداد ماه در زمین‌های تنیس اسپادان اصفهان با حضور ۱۰۰ تنیسور آغاز و امروز با انجام دیدار فینال بخش انفرادی و انجام مراسم اختتامیه به پایان رسید.

سرداوری این مسابقات بر عهده آقای مسیح صلاح داور نشان سفید کشورمان بود و احمد محمودیه مدیریت مسابقات را بر عهده داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار