ثبت‌نام ۷ هزار سمنانی برای پیاده‌روی اربعین حسینی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: هفت هزار نفر برای پیاده‌روی اربعین حسینی در سال ۱۴۰۲ از استان سمنان ثبت‌نام کردند.

احمد ریواده  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در جلسه ستاد هماهنگی اربعین حسینی استان گفت: حمایت از ستاد‌های استانی و شهرستانی اربعین حسینی از تأکیدات ریاست جمهوری است و ما نیز در این مسیر گام برمی‌داریم.

وی افزود: اربعین حسینی در گام دوم انقلاب یکی از فرصت‌های تمدن‌سازی است و مهم‌ترین کارکرد آن را باید بر پایه مؤلفه‌های قرآن کریم و اهل‌بیت (ع) قرار دهیم.

وی عنوان کرد: استان سمنان مرکز تولیدات دینی و اخلاقی است و باید از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن در بحث اربعین حسینی استفاده شود.

ریواده تصریح کرد: به‌منظور تقویت موکب سفیدپوشان استان سمنان هماهنگی‌های لازم برای تأمین میزان بیشتری از تخت و تجهیزات پزشکی از سازمان تأمین اجتماعی کشور انجام گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با تأکید بر اینکه نقش مردم در حوزه‌های مربوط به پیاده‌روی اربعین حسینی باید برجسته شود، بیان کرد: بستر مشارکت حرکت مردمی برای پیاده‌روی اربعین حسینی باید در این جلسه تبیین شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.