مجلس یازدهم یک بار دیگر انقلابی بودن خود را ثابت کرد

معاون تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی سیاسی فراجا گفت:امروز مجلس یازدهم با موافقت به تقاضای رسیدگی لایحه حمایت از عفاف و حجاب طبق اصل ۸۵ قانون اساسی ، یک بار دیگر انقلابی بودن خود را ثابت کرد.

سرتیپ دوم پاسدار محمد بهرامی گفت: این نشان از بصیرت و موقعیت شناسی مجلس انقلابی است که امروز با ۱۷۵ رای موافق با قاطعیت موافقت خود را برای رسیدگی به لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب طبق اصل ۸۵ قانون اساسی (بررسی در کمیسیون بجای صحن) اعلام می دارد.
وی در خصوص محاسن این موافقت افزود: با توجه به ضرورت ورود قانونی هرچه سریع تر به حوزه فرهنگ عفاف و حجاب و استفاده از نظرات و حضور نخبگان و فرهیختگان برای تهیه و تصویب لایحه ای کارآمدتر و سنجیده تر ، کمیسیون مشترک بهترین اقدام را انجام خواهد داد.
این مقام مسئول در ادامه افزود:مجلس یازدهم در طول مدت بیش از سه سالی که کار قانون گذاری را برعهده دارد برابر فرمایشات مقام معظم رهبری، مشکلات را به درستی شناخته و قوانین خوبی را مصوب کرده است که هدف این قوانین عمدتا در حوزه های مبارزه با فساد،رفع تبعیض، رفع انحصار، بهبود فضای کسب و کار و به طور کلی تحول در قوانین اقتصادی کشور بوده است و امروز نیز نیاز را در حوزه عفاف و حجاب به خوبی تشخیص داده و بهترین اقدام را اجرایی کرده است.
سردار بهرامی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب سه مرتبه این مجلس را انقلابی خوانده اند ،تصریح کرد: امروز در قدردانی از نمایندگان انقلابی بخاطر موافقت با بررسی لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب، باید ابتدا از مردمانی قدردانی کرد که این چنین نمایندگان انقلابی را انتخاب کرده اند.
معاون تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی سیاسی فراجا در پایان با اشاره به نزدیک بودن انتخابات مجلس دوازدهم گفت:در این دوره هم مردم با حضور خود و انتخاب اصلح مشتی محکم بر دهان یاوه گویان خواهند زد و انقلابی ماندن خود را یک بار دیگر این چنین نشان خواهند داد.

برچسب ها: مجلس ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ماندلا
۱۵:۲۸ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
حتما ازبابت دریافت خودرو دنا درآغاز و دریاقت شاسی بلند در پایان نمایندگی را میگید.
آخرین اخبار