خرید تضمینی محصولات کشاورزی از سوی تعاون روستایی خراسان شمالی

مدیر تعاون روستایی خراسان شمالی گفت: ۲۴ هزار و ۱۱۸ تن محصولات کشاورزی در استان از سوی شبکه‌های تعاون روستایی استان از کشاورزان خریداری شد.

جلیل رمضانی  گفت: از ابتدای شروع فصل خرید سال جاری تاکنون میزان ۲۴ هزار و ۱۱۸ تن تولیدات کشاورزان استان شامل گندم، جو، کلزا، کاملینا و هلو بصورت تضمینی و توافقی خریداری شده است. 

وی افزود: در راستای حمایت از تولید و حمایت از کشاورزان و باغداران استان، شبکه شرکت‌های تعاون روستایی استان با راه اندازی بیش از ۲۰ مرکز خرید تضمینی و توافقی محصولات، در سطح ۸ شهرستان اقدام به خرید تولیدات باغی و زارعی نموده است.

رمضانی گفت: تاکنون به میزان ۲۳ هزار و ۳۰۰ تن گندم تضمینی، ۵۱۷ تن کلزا تضمینی، ۲۴۴ تن جو توافقی، ۳۲ تن کاملینا تضمینی و ۲۵ تن هلو توافقی را خریداری نموده است. 

مدیر تعاون روستایی خراسان شمالی افزود: هدف از اجرای این امر حذف دلالان و واسطه‌ها وهمچنین کمک به زنجیره تولید تا مصرف می‌باشدکه با توجه به تجربه موفق تعاون روستایی در زمینه خرید‌های توافقی و تضمینی محصولات کشاورزی، امیدوار هستیم اقدامات این دستگاه در سال جاری، موجبات رضایت کشاورزان ومردم را فراهم آورده باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.