۱۵۲ بنگاه معاملات املاک متخلف در خوزستان پلمب شدند

دبیر ستاد کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات خوزستان گفت: از زمان آغاز طرح ساماندهی بنگاه‌های معاملاتی در استان ۱۵۲ مورد پلمب شدند.

محمد جامع می‌گوید: پیروی مصوبات هفتمین جلسه شورای عالی مسکن با دستور رئیس جمهور، کارگروه تنظیم بازار و املاک و مستغلات استان‌ها تشکیل و این کارگروه در خوزستان با هدف ساماندهی بنگاه‌های املاک کار خود را آغاز کرد.

او افزود: یکی از اقدامات انجام‌شده در این جهت، تشکیل گشت مشترک با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی، اماکن، اداره کل صمت، اداره کل راه و شهرسازی، مقام قضایی و انتظامی استان بود که از ماه گذشته تا کنون بازدید‌های متعددی از مشاوران املاک سطح شهر اهواز و آبادان انجام و تعداد زیادی از مشاوران املاک متخلف پلمب شدند.

آقای جامع با بیان اینکه اتحادیه مشاوران املاک با همکاری اداره اماکن نسبت به پلمب مشاوران املاک فاقد پروانه اقدام کرده است، گفت: تشکیل کارگروه‌های شهرستانی نیز با جدیت انجام و گشت‌های مشترک در این شهرستان‌ها آغاز شده است.

دبیر ستاد کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات خوزستان ادامه داد: از تیرماه امسال و همزمان با فصل جابجایی مستاجران، در استان خوزستان گشت‌های مشترک نظارت بر مشاورین املاک با محوریت اداره کل راه و شهرسازی استان تشدید شده است.

این مقام مسئول یادآور شد: تاکنون تعداد بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ بازرسی از مشاوران املاک در قالب گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی، اتحادیه املاک، پلیس اماکن با همکاری سازمان سمت و اتاق اصناف انجام شده است و در این گشت‌ها تعداد ۱۵۲ مشاور املاک متخلف شناسایی و پلمب شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.