بازدید وزیر دفاع روسیه از غرفه ایران در نمایشگاه بین‌المللی صنایع نظامی+ فیلم

وزیر دفاع روسیه از غرفه توانمندی‌های دفاعی جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین‌المللی نظامی روسیه بازدید کرد.

وزیر ارتشبد سرگئی شایگو، وزیر دفاع روسیه، از غرفه توانمندی‌های دفاعی جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین‌المللی نظامی روسیه موسوم به «آرمی۲۰۲۳» بازدید کرد.

در این این بازدید که امیر سرتیپ نصیرزاده جانشین رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح و اعضای هیات نظامی کشورمان هم حضور داشتند، وزیر دفاع روسیه از بخش‌های مختلف غرفه جمهوری اسلامی ایران بازدید و با توانمندی سازمان صنایع دفاعی و شرکت‌های ایرانی فعال در صنعت تولید تسلیحات دفاعی آشنا شد.

وزیر دفاع روسیه ضمن بازدید از توانمندی‌های دفاعی کشورمان، با امیر سرتیپ نصیرزاده جانشین رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح درباره همکاری‌های دفاعی-امنیتی رایزنی کرد.

غرفه جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین‌المللی نظامی-فنی روسیه، یکی از بزرگترین غرفه‌های نمایشگاه امسال است.

جانشین رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح کشورمان ظهر امروز پس از ورود به مسکو، ضمن شرکت در مراسم گشایش همایش و نمایشگاه بین المللی نظامی ۲۰۲۳ روسیه و بازدید از نمایشگاه، با تعدادی از روسای هیات‌های خارجی شرکت کننده رایزنی خواهد کرد.

همچنین رئیس هیات نظامی ایران روز سه شنبه در یازدهمین کنفرانس امنیت بین الملل مسکو شرکت و در نشست اول این کنفرانس با موضوع موقعیت جهان چند قطبی سخنرانی خواهد کرد.

نمایشگاه بین المللی نظامی و دفاعی آرمی فروم روسیه از ۲۳ تا ۳۰ مردادماه در پارک پاتریوت در حوالی مسکو برگزار می‌شود و صنایع دفاعی و نظامی کشورمان ضمن حضور فعال بخش‌های متنوعی از تولیدات نظامی و دفاعی کشورمان را در معرض دید شرکت کنندگان روسی و بیش از ۶۰ کشور جهان به نمایش می‌گذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ماهواره بر قائم 105
۲۲:۵۳ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
علم و دانش هم باعث پیشرفت میشه هم محبوب شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
سوخو ۳۵ هامون رو کی میدن یا دوباره شلنگ تخته بازیشون گرفته
آخرین اخبار