حجت‌الاسلام پناهیان در پاسخ به حادثه تروریستی شاهچراغ؛

اجازه نفس کشیدن در منطقه را به شما نخواهند داد

یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: دشمنان می‌خواهند با تخریب حرم حضرت زینب (ع) اسلام مسلمین را در منطقه از بین ببرند. خب بدبخت‌ها از جای بدی شروع کردید!

حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان، استاد حوزه و دانشگاه در برنامه «سمت خدا» شبکه سه با ابراز تاسف از حادثه تروریستی شاهچراغ گفت: در این حادثه بهتر می‌توان دشمن را دید، که چقدر سطح درک پایینی دارد و چقدر موجودات نادانی هستند. آیه قرآن می‌فرماید ۲۰ نفر از شما می‌تواند بر ۲۰۰ نفر از دشمنان غلبه یابد؛ چراکه آن‌ها افراد نادانی هستند و عمیقاً نمی‌فهمند.

حجت‌الاسلام پناهیان ادامه داد: حماقت دشمن در این است، که می‌بیند مثلاً در بین مردم نارضایتی وجود دارد و مردم ما با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند، تصور می‌کنند می‌توانند با شلوغ کردن مردم را با خود همراه کنند و ممکلت را ویران کنند. آن‌ها به همین سادگی تحلیل می‌کنند. دشمن می‌بیند در آستانه تشنج‌هایی هستیم، که بعضی‌ها علاقه به ایجاد التهاب در جامعه دارند و برای تشدید آن دست به ترور می‌زنند، تا ممکلت را از دست مردم بگیرند. آن‌ها مردمان ما را اینگونه تصور می‌کنند و باید به حال این دشمنان نادان افسوس خورد.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تا الان یکی از عوامل پیشرفت انقلاب، حفظ امنیت کشور و صلابت مردم حماقت‌های دشمنان بوده، افزود: هرچه آن‌ها بیشتر حماقت می‌کنند، بیداری مردم بیشتر می‌شود. اگر آن‌ها عاقلانه رفتار می‌کردند، دست به خیلی از کار‌ها نمی‌زدنند. داعشی‌ها را به حرم‌هایی فرستادند، که قطب قلب مومنین است و می‌خواهند آن‌ها را خراب کنند. آن‌ها تصورشان این است که امروز حرم امام حسین (ع) خراب می‌کنند، فردا به سراغ تهران می‌آیند. معلوم است که کسی در منطقه به شما اجازه نفس کشیدن نخواهد داد. 

به گفته وی، صهیونیست‌ها، انگلیسی‌ها و امریکایی‌ها همین قدر عقلشان می‌رسد که با تخریب حرم حضرت زینب (ع) اسلام مسلمین را در منطقه از بین ببرند. خب بدبخت‌ها از جای بدی شروع کردید! از طرف دیگر، دشمن راه دیگری ندارد، جز اینکه گذشته پوسیده خود را دوباره تکرار کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۲۵ مرداد ۱۴۰۲
حاج آقا دوستت داریم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۰ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
سلام و هزاران درودخدابرآقای پناهیان عزیز سخنگویی مردم عزیزایران
آخرین اخبار