بایگانی راکد دادسرای قزوین ساماندهی شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین گفت: در راستای تسریع در دسترسی به پرونده ها، واحد بایگانی دادسرای مرکز استان در مدت ۳۰ روز به صورت جهادی ساماندهی شد.

حسین رجبی دادستان قزوین اظهارداشت: بایگانی راکد دادسرا یکی از مهم‌ترین واحد‌هاست که اسناد فیزیکی و پرونده‌های قضایی در آنجا بایگانی شده تا قضات و مردم در هنگام نیاز به آن دسترسی داشته باشند.

وی افزود: در بایگانی راکد دادسرای عمومی و انقلاب قزوین با نگهداری بیش از ۳۵ هزار پرونده با حجم انبوهی از پرونده‌ها و کمبود فضای فیزیکی مواجهه بودیم که فضای قابل توجهی را اشغال کرده بود که ساماندهی آن را ضروری کرده بود.

رجبی در خصوص اهداف این کار نیز تصریح کرد: ساماندهی، ارتقای ضریب امنیت اسناد، مدارک و بایگانی‌های راکد قوه قضائیه، تسهیل و تسریع دسترسی به سوابق اسناد و مدارک، شناسایی، جمع‌آوری و نگهداری اسناد موجود در واحد بایگانی دادسرای عمومی و انقلاب قزوین به صورت جهادی در ۳۰ روز با همکاری مدیر واحد بایگانی راکد دادگستری کل استان قزوین ساماندهی شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین همچنین با تقدیر از تلاش کارکنان بایگانی گفت: نیرو‌های جهادی دستگاه قضایی استان در هر زمانی که نیاز باشد حتی خارج از وقت اداری به صورت جهادی برای پیشبرد اهداف سازمانی و تسریع خدمت رسانی به مردم تلاش می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.