حمایت و توسعه از ورزش همگانی در محلات یزد

رئیس شورای اسلامی شهر یزد از حمایت و توسعه ورزش‌های مختلف همگانی به خصوص ورزش دوومیدانی و پیاده‌روی در شهر یزد خبر داد.

 عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه شهرداری هر ساله مسابقات ورزشی محلات را بصورت گسترده در دستور کار قرار دارد که امسال با استقبال بی نظیری هم همراه شده بود گفت: تقویت تیم‌های یزد در لیگ‌های کشوری در گرو حمایت و تقویت از ورزش‌های همگانی است.

او در نشستی که با اعضای هیأت دو و میدانی استان برگزار شد افزود: در شهر یزد و محلات مختلف آن، ظرفیت‌ها و علاقه‌مندان زیادی به خصوص در حوزه دو و میدانی وجود دارد و شورای اسلامی شهر یزد آمادگی همکاری خود را برای همراهی با برنامه‌های این هیأت در حوزه ورزش همگانی اعلام می‌دارد. 

عزیزالله سیفی گفت: طبق قانون، شورای شهر نمی‌توان در بعد قهرمانی ورود و حمایت کند، ولی برای ورزش‌های مختلف همگانی، زمینه آمادگی و همکاری وجود دارد.

سیفی با بیان اینکه رشته دو و میدانی دارای مواد مختلف و خیلی گسترده است بر ضرورت حمایت و تقویت آن توسط مسئولان و صاحبان صنایع و بخش خصوصی تأکید کرد.

همچنین در این نشست محمد مهدی نیکونژاد دیگر عضو شورای اسلامی شهر یزد با قدردانی از اقدامات هیات دو و میدانی استان به اهمیت همگانی کردن و گسترش آن در شهر یزد تأکید کرد.

در ادامه این نشست شبانی رئیس هیات دو و میدانی استان یزد گزارشی از اقدامات و برنامه‌های انجام شده بیان و حمایت مادی و معنوی شورای اسلامی شهر یزد را خواستار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.