۳۰ شهریور، آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره چند رسانه‌ای میراث فرهنگی

هنرمندان تا ۳۰ شهریور فرصت دارند برای شرکت در جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی آثار خود را ارسال کنند.

تابش دبیر ‏جشنواره‏ ملی چندرسانه‌‏ای میراث فرهنگی در نشست هماهنگی این جشنواره گفت:دومین دوره‏ جشنواره‏ ملی چندرسانه‌‏ای میراث فرهنگی از ٢٨ آبان تا ٣ آذربه میزبانی استان قزوین برگزار می‌شود و هنرمندان تا ۳۰ شهریور فرصت دارند با مراجعه به تارنمای جشنواره چندرسانه‌ای میراث فرهنی به نشانی https://ch- festival.mcth.ir/ و تکمیل فرم ثبت‌نام آنلاین، و با کد رهگیری دریافت‌شده از سایت جشنواره، فایل اثر خود را به نام خود تغییر نام (Rename) داده و در سایت بارگذاری و ارسال کنند.

وی افزود: قرار است این جشنواره رنگ و بوی میراث فرهنگی استان را داشته باشد.

تابش افزود: این جشنواره یکی از قله‌های معرفی ارزش میراث فرهنگی است و قزوین با داشتن میراث گرانقدر فرهنگی می‌تواند محلی مناسب برای این جشنواره باشد.

وی اضافه کرد: این جشنواره سال گذشته در یزد برگزار شد و قزوین بعنوان دومین شهر برای این برگزاری جشنواره در نظر گرفته شده است.

دبیر ‏جشنواره‏ ملی چندرسانه‌‏ای میراث فرهنگی گفت: صفر تا صد برگزاری جشنواره در این شهر برگزار خواهد شد که امیدواریم با همکاری مسوولان استان، شرایط بسیار خوبی برای فعالان این عرصه در جشنواره فراهم شود که تبلیغات محیطی در این زمینه بسیار مهم است.

تابش افزود: برای هفته گردشگری که مصادف با اوایل مهرماه است بخش‌های متنوعی پیش از برگزاری جشنواره در حال آماده شدن است.
 رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار هم گفت: برای افزایش دستاورد‌های استان از این جشنواره، شاخص‌های استانی باید پررنگ شود.

وی افزود: این جشنواره باید تبدیل به یک فستیوال شهری و در بنا‌های مختلف میراث نمایش داده شود و عموم مردم شاهد آن باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: سازمان فرهنگی هنری شهرداری هم باید به صورت جدی پای کار باشد.

به زودی، ثبت سعدالسلطنه در فهرست آثار یونسکو

خزائلی مدیر کل میراث فرهنگی استان هم گفت: جایزه ویژه استان قزوین هم در این جشنواره برجسته می‌شود که صداوسیما و حوزه هنری می‌توانند در معرفی آن نقش آفرینی کنند.

خزائلی افزود: امیدواریم از طریق اتاق بازرگانی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی بتوانیم اعتبارات قابل توجهی برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره اخذ کنیم.

خزائلی: سعدالسلطنه در شهریور ماه در فهرست آثار یونسکو ثبت می‌شود.

عمیدی مسوول نمایندگی وزارت خارجه در قزوین هم گفت: وزارت امور خارجه آمادگی دارد در طول برگزاری این جشنواره از سفرای کشور‌های مختلف دعوت به عمل آورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار