حفر چاه جذبی موقت برای جلوگیری از ورود فاضلاب به مترو قیطریه

معاون پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از حفر چاه جذبی موقت برای جلوگیری از ورود فاضلاب به مترو قیطریه با همکاری مالک و شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه خبر داد.

محمد حسن فصیح گفت: با عنایت به درخواست شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) در خصوص برگزاری جلسه نشت فاضلاب به محدوده ایستگاه قیطریه، دومین جلسه بررسی این موضوع با حضور نمایندگانی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، محیط زیست کشور، مدیریت بحران استان تهران، آب و فاضلاب استان تهران، شرکت فاضلاب تهران، معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، شرکت آب و فاضلاب منطقه ۱، شهرداری منطقه ۱، شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه، اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران و معاونت پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در محل سالن کنفرانس این سازمان برگزار شد.

وی افزود: در این نشست بر ضرورت اتخاذ تدابیری جهت جلوگیری از ورود فاضلاب به محوطه مترو تاکید شد و نمایندگان حاضر نیز گزارشات خود را ارائه دادند. 
فصیح گفت: در این نشست مقرر شد راهکار‌های موقت کنترلی از قبیل حفر چاه جذبی و مسدود شدن انباری چاه قدیمی ملک مجاور ایستگاه مترو قیطریه با همکاری مالک و شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه انجام شود. 

وی افزود: همچنین مقرر شد اقدامات لازم در خصوص رعایت الزامات زیست محیطی از سوی ملک مجاور انجام شود و بازدید مشترکی نیز با حضور نمایندگان سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، سازمان حفاظت محیط زیست، شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از ایستگاه مترو قیطریه بعمل آید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۰:۳۳ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
کار علمی و تخصصی یعنی ، همین !
آخرین اخبار