فرماندار مهاباد:

نیرو‌های مسلح ما از فداکارترین نظامیان جهان هستند

فرماندار ویژه مهاباد گفت: نیرو‌های مسلح ما از فداکارترین نظامیان جهان هستند که در سخت‌ترین شرایط جنگی و بدون امکانات و تجهیزات در مقابل اسکتبار جهانی مقاومت کرده اند.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس دادسرای نظامی مهاباد  با اشاره به اینکه مردمی بودن جز شاخص‌های اصلی نیرو‌های مسلح ما است، گفت: بنیان گذار انقلاب اسلامی با فرمان تشکیل بسیج و همچنین احیای دوباره ارتش نظام جمهوری اسلامی را از گزند دشمنان بیمه کرده و اکنون بعد از ۴۴ سال این نظام به اوج اقتدار خود رسیده است.

وی نظارت بر نظامیان را بر عهده سازمان قضایی نیرو‌های مسلح دانست و افزود: سازمان قضایی نیرو‌های مسلح، ناظر بر حسن اجرای قوانین در سطح تمامی نیرو‌های مسلح بوده و حافظ حقوق شهروندان است.

کریم نوروزی رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح آذربایجان‌غربی هم در این جلسه گفت: امنیت بستر برخورداری از تمام نعمت‌های الهی بوده که سایه تلاش نیرو‌های مسلح به ارمغان آمده است.

وی افزود: بدون داشتن امنیت تمام نعمت‌های الهی نیز تحت تاثیر قرار گرفته و نمی‌شود بدون آن انتظار هیچ گونه توسعه و ترقی داشت.

نوروزی ادامه داد: سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با افرادی سروکار و ارتباط دارد که جان و مال خود را برای حفظ و تدامل این امنیت فدا کردند و برای آن حتی از آبروی خود نیز گذشتند.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح آذربایجان‌غربی با بیان اینکه امنیت امر اتفاقی نیست و برای تامین آن باید خون فدا کرد، اضافه کرد: اجرای عدالت، قانون‌مداری، حفظ شان، جایگاه و اقتدار نیرو‌های مسلح از جمله مهم‌ترین قوانین این سازمان است.

نوروزی بیان کرد: سازمان قضایی نیرو‌های مسلح وظیفه حفظ سلامت صیانت نیروی مسلح را برعهده دارد و امروز نیرو‌های مسلح در مقام مقایسه با سایر اقشار از کمترین آمار جرایم برخوردار هستند.

در ادامه این مراسم ضمن قدردانی از «سجاد عباسی» رئیس سابق، «علی ابراهیمی» به عنوان رئیس جدید دادسرای نظامی ناحیه شهرستان مهاباد معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.