معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد؛

بهبود شاخص‌های بهداشتی استان فارس تا پایان سال

رضائیان زاده، از بررسی شاخص‌های بهداشتی شبکه‌های بهداشت و درمان استان و برنامه ریزی برای بهبود شاخص‌های بهداشتی تا پایان سال خبر داد.

دکتر عباس رضائیان زاده معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در آباده، گفت: شاخص‌های بهداشتی، اطلاعات مفیدی را برای مقایسه خدمات ارائه شده و چگونگی ارتقای سطح کیفیت آن‌ها نشان می‌دهد.

او اضافه کرد: در همین رابطه برنامه ریزی لازم برای بازدید از همه شبکه‌های بهداشت و درمان استان انجام شده است و شهرستان آباده به عنوان نخستین مقصد دور جدید این بازدید‌ها مورد ارزیابی قرار گرفت.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: پس از بررسی روند شاخص‌های بهداشتی با حضور کارشناسان ستادی مرکز بهداشت شهرستان آباده، نقاط ضعف و قوت مشخص و برنامه ریزی لازم به منظور ارتقای شاخص‌ها تا پایان سال انجام شده است.

رضائیان زاده افزود: با توجه به موفقیت شبکه بهداشت و درمان شهرستان آباده در شناسایی و مراقبت بیماران مبتلا به فشارخون بالا، طرح آزمایشی بیماریابی و مراقبت فشارخون بالا با حمایت معاونت بهداشت دانشگاه، در گروه سنی بالای ۱۸ سال این شهرستان انجام می‌شود و نتایج آن به معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار