اجرای عملیات ارتقای کیفیت ارتباطات در آبادان

مدیر مخابرات منطقه خوزستان از اجرای عملیات ارتقای کیفیت ارتباطات آبادان در قالب طرح نجما خبر داد.

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت : به منظور توسعه زیر ساخت های ارتباطی در راستای اجرای عملیات طرح نجما به منظور ارائه خدمات نوین ارتباطی بر بستر فیبر، کافوی نوری جدید و تجهیزات پیشرفته مخابراتی در محدوده مرکز مخابراتی شهید قندی آبادان نصب و راه اندازی شد و عملیات برگردان آن نیز به پایان رسید.

به گفته او کیفیت ارتباطات در زمینه تلفن ثابت از دستاوردهای اجرای طرح نجما می باشد و ارائه خدمات نوین ارتباطی بر بستر فیبر نوری را می توان از دیگر نتایج نصب و راه اندازی تجهیزات پیشرفته مخابراتی از نوع نسل جدید (کافوی نوری ۱۸) در محدوده مرکز مخابراتی شهید قندی آبادان دانست.

این مسئول گفت : تجهیزات نصب شده در آبادان  مشترکین در منطقه کوی قدس از ایستگاه ۱۲ تا اداره گاز و همچنین کنار پلیت از محدوده مسجد پیروز تا ایستگاه شماره ۱۱ را پوشش می دهد.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان تاکید کرد با نصب و راه اندازی کامل و اجرایی شدن عملیات جایگزینی کافوهای نوری به جای کافوهای مسی قدیمی، ضمن افزایش یافتن ظرفیت شبکه، واگذاری تلفن و دیتای ثابت در مناطق جدید الأحداث و فاقد امکانات فنی شبکه، امکان پذیر خواهد شد و با پایان یافتن عملیات برگردان خطوط تلفن کافوهای مسی قدیم به کافوی نوری جدید، مشترکین در این محدوده می توانند از خدمات نوین ارتباطی و دیتای با کیفیت و سرعت پهنای بیشتر بهره مند شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.