وزیر کشور:

با برگزاری انتخابات سالم و رقابتی، زمینه را برای مشارکت حداکثری مردم فراهم کنیم

وحیدی گفت: وظیفه داریم با برگزاری انتخابات سالم و رقابتی، زمینه را برای مشارکت حداکثری مردم فراهم کنیم.

مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی وزیر کشور با حضور وزیر و اعضای شورای معاونان وزارت کشور برگزار شد.

احمد وحیدی، وزیر کشور شامگاه سه شنبه در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌ها و خدمات ارزنده محمدرضا غلامرضا، سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم را به عنوان معاون سیاسی و رئیس ستاد انتخابات کشور معرفی کرد.

وزیر کشور تاکید کرد: غلامرضا در طول یک سال گذشته مجموعه کار‌ها و برنامه‌های خوبی را در حوزه‌های سیاسی، تقسیمات کشوری و حوزه انتخابات انجام داد.

وحیدی با اشاره به استقبال باشکوه متقاضیان انتخابات مجلس شورای اسلامی در مرحله پیش ثبت نام‌ها، تاکید کرد: برای نخستین بار انتخابات با قانون جدید در حال برگزاری است و با عنایت خدا و تلاش اعضای ستاد انتخابات این مرحله به خوبی و با موفقیت به پایان رسید و رئیس ستاد انتخابات تلاش‌ها و اقدامات ارزشمندی انجام داد.

وزیر کشور، مشارکت حداکثری را عامل مهم و اصلی برای ناامید ساختن دشمنان و خنثی کردن نقشه‌های بدخواهان نظام و ملت دانست و ادامه داد: جنگ ترکیبی و شناختی دشمن برای اینکه انتخابات را تحت تأثیر قرار دهند، ادامه دارد. به یاری خداوند و تحت رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب و با همدلی، اتحاد و انسجام بین همه دستگاه‌ها و نیرو‌های انقلاب شکست خواهد خورد و انتخاباتی پرشور شکل می‌گیرد.

وحیدی به رفتار و تصمیمات سرنوشت ساز مردم در عرصه‌های مختلف و تاریخ ساز انقلاب اشاره کرد و گفت: مردم بصیر، انقلابی و زمان شناس همواره دشمنان را مأیوس و عصبانی کرده‌اند و ان شاء الله در انتخابات پیش رو، حماسه جدیدی خواهند آفرید و ما وظیفه داریم با برگزاری انتخابات سالم، رقابتی، زمینه را برای مشارکت حداکثری آنان فراهم کنیم.

وی با اشاره به سوابق درخشان، روحیه انقلابی و جهادی سید محمد تقی شاهچراغی، گفت: سوابق مدیریتی ارزشمند و مؤثر در هفت استان کشور نشان می‌دهد که معاون سیاسی جدید وزارت کشور از ظرفیت بالای مدیریتی برخوردار است و ان شاء الله با همکاری و همدلی اعضای شورای معاونان و ستاد انتخابات کشور، مأموریت‌ها و برنامه‌های حوزه معاون سیاسی به ویژه در عرصه انتخابات که مهمترین برنامه وزارت کشور است، محقق خواهد شد.

وزیر کشور دوره مسئولیت شاهچراغی در استانداری قم را موفقیت آمیز دانست و گفت: مجموعه اقدامات و عملکرد مدیریتی وی در قم بسیار تأثیرگذار و مؤثر بود.

معاون سیاسی سابق وزیر کشور: همه زیرساخت‌ها و بستر‌های لازم برای برگزاری انتخابات فراهم شده است

محمدرضا غلامرضا معاون سیاسی سابق وزارت کشور نیز در این نشست با ارائه گزارشی مختصر از مجموعه اقدامات و برنامه‌های حوزه معاون سیاسی و ستاد انتخابات کشور در یک سال گذشته، گفت: مسیر خوبی را شروع کردیم، در همه حوزه‌ها کار‌های نو و بی بدیلی انجام شد.

وی با اشاره به سفر‌های منطقه‌ای انجام شده در طول یک سال گذشته، افزود: تلاش کردیم فرمانداران و معاونان سیاسی با شرکت در دوره‌های آموزشی به یک آمادگی کامل و لازم برای برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات برسند.

معاون سیاسی سابق وزارت کشور از انسجام و همدلی شکل گرفته بین اعضای ستاد انتخابات در سراسر کشور برای برگزاری یک انتخابات رقابتی، سالم و با مشارکت گسترده مردم گفت و یادآور شد: همه زیرساخت‌ها و بستر‌های لازم مهیا شده و ان شاء الله این مسیر با قدرت پیش خواهد رفت و از همه خواست تا با نهایت همکاری با معاون سیاسی جدید بستر و زمینه یک حماسه دیگر در اسفندماه سال جاری را فراهم سازند.

غلامرضا، انتخاب سید محمد تقی شاهچراغی را به عنوان معاون سیاسی جدید وزارت کشور و رئیس ستاد انتخابات بهترین، گزینه و انتخاب دانست.

معاون سیاسی وزیر کشور: اتحاد و انسجام لازمه عبور از مشکلات است

در ادامه این نشست، سیدمحمد تقی شاهچراغی معاون سیاسی جدید وزارت کشور در سخنانی کوتاه با تقدیر از خدمات مؤثر معاون سیاسی سابق، گفت: مسئولیت‌ها زود گذر هستند، اما آنچه مهم است نهایت تلاش و تدبیر برای انجام موفقیت آمیز مأموریت‌ها و رسالت‌ها است.

وی همکاری، تعامل و انسجام داخلی بین مدیران و مسئولان را یکی از مهم‌ترین کلید‌ها برای تحقق برنامه‌ها و اهداف تعیین شده دانست و گفت: با اتحاد و انسجام می‌توان از سختی‌ها و مشکلات عبور کرد و مسیر خدمت صادقانه و رضایت بخش را برای مردم فراهم ساخت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار