تاکید کشور‌های حاضر در کنفرانس امنیتی مسکو برای مقاومت در برابر آمریکا

جانشین رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح گفت: کشور‌های حاضر در کنفرانس امنیتی مسکو، معتقد بودند که باید در مقابل بحران‌سازی‌های آمریکایی‌ها متحد شویم.

امیر خلبان عزیز نصیرزاده جانشین رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح در حاشیه سفر به مسکو و در جمع خبرنگاران، گفت: سفر به مسکو یک سفر خوب بود و بازتاب‌های خوبی هم داشت. در کنفرانس امنیتی مسکو، کشور‌هایی از ساحل غربی، شمال و شاخ آفریقا حضور داشتند، کشور‌هایی که بیشتر تحت ظلم و ستم استکبار بودند.

وی افزود: همچنین، کشور‌هایی از شرق آسیا، آمریکای لاتین، آسیای مرکزی و منطقه غرب آسیا نیز حاضر بودند و همه متفق‌القول به بحران‌سازی‌ها و منشأ آن‌ها اشاره داشتند. این کشور‌ها معتقد بودند که باید در مقابل این بحران‌سازی‌ها که به طور مشخص آمریکا در رأس آن‌ها قرار دارد، متحد شویم.

جانشین رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه در سخنرانی خود در کنفرانس امنیتی مسکو پیشنهاد مقاومت را ارائه کردم، تصریح کرد: در سخنرانی‌بیان کردم که ما مقاومت را تجربه کرده‌ایم و مقاومت در مقابل زورگویی نتیجه‌بخش است. همه کشور‌ها می‌توانند از الگوی

وی ادامه داد: نتیجه این مقاومت و ایستادگی، تبدیل کشور ما به یکی از کشور‌های بزرگ جهان است. همه کشور‌ها می‌توانند از این الگو استفاده کنند.

جانشین رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح با اشاره به حضور وزارت دفاع در نمایشگاه تجهیزات دفاعی روسیه (ARMY۲۰۲۳)، گفت: نمایشگاه غرورانگیزی در مسکو داشتیم و مطمئنم تولیدات وزارت، مشتریان جدیدی پیدا خواهد کرد.

امیر نصیرزاده در پایان با اشاره به دیدار‌های دوجانبه خود با مقامات دفاعی کشور‌های مختلف، خاطرنشان کرد: در حاشیه این دو رویداد، دیدار‌هایی با مقامات دفاعی چین، روسیه، کشور‌های همسایه و بویژه کشور عربستان انجام شد. در این دیدار‌های صمیمانه، راه‌های اجرایی شدن و پیشبرد توافقات انجام شده را بررسی کردیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۶ ۲۶ مرداد ۱۴۰۲
مرگ بر امریکایی های کثیف و خبیث وناخالص
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۷ ۲۶ مرداد ۱۴۰۲
احسن به کشورهایی که باج به امریکا نمی دهند مقاومت در برابر زورگو لازم است برای دفاع از منطق و مظلوم
آخرین اخبار