اعلام اجرای اجباری خدمات پس از فروش خودرو و لوازم خانگی

مدیرکل استاندارد گلستان از اجرای اجباری خدمات پس از فروش خدمات پس از فروش خودرو و لوازم خانگی خبر داد.

سید مهدی حسینی در نشست با رئیس اتاق اصناف، معاون اداره کل صنعت، معدن و تجارت و روسای اتحادیه‌های فروش خودرو و لوازم خانگی گفت: شرایط خاص اقتصادی امروز، افزایش قیمت لوازم‌خانگی و لوازم خودرو و به ویژه هزینه‌هایی که خانوار‌ها در این زمینه متقبل می‌شوند، سبب شد تا سازمان ملی استاندارد ایران خود را مکلف به ورود استاندارد به حوزه خدمات پس از فروش خودرو و لوازم خانگی و اجباری کردن آن بداند و واحد‌ها نیز مکلف شوند که این استاندارد‌ها را رعایت کنند.

حسینی در ادامه گفت: استاندارد خدمات پس از فروش خودرو و خدمات پس از فروش لوازم خانگی انرژی‌بر از آبان امسال  به عنوان استاندارد اجباری، اجرایی خواهد شد.

او گفت: خدمات پس از فروش خودرو و لوازم خانگی انرژی‌بر از جمله مواردی است که برای مردم بسیار حائز اهمیت است و بعضا مشکلاتی در این خصوص وجود دارد که باید تحت یک رویه درست مورد بررسی قرار بگیرند و خدمات در یک چارچوب صحیح ارائه شوند.

حسینی افزود: با توجه به این مهم سازمان استاندارد به این مباحث ورود کرده است، زیرا این موارد از جمله مقوله‌های مورد انتظار مردم است.

دبیر شورای استاندارد استان افزود: این مباحث برای اولین بار است که سازمان استاندارد به آن‌ها ورود کرده است و امیدواریم با توجه به استاندارد‌هایی که در این خصوص تعریف می‌شود شاهد بهبود و ارتقای سطح کیفی خدمات ارائه شده در این حوزه‌ها باشیم.
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.