صهیونیست‌ها یک جوان فلسطینی را به شهادت رساندند

یک جوان فلسطینی در پی یورش نظامیان صهیونیستی به شهر جنین در کرانه باختری به شهادت رسید.

یکی از نیروهای مقاومت از گروه الاقصی در پی یورش نیرو‌های نظامی رژیم صهیونیستی به شهر جنین در کرانه باختری به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری رسمی فلسطین، در پی این یورش، یک زن کارمند وزارت بهداشت فلسطین نیز به ضرب گلوله نظامیان صهیونیستی مجروح شد. وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که مصطفی الکستونی جوان ۳۲ ساله، بر اثر اصابت گلوله به سر، سینه و شکم به شهادت رسید.

بیانیه مذکور افزود که یکی از کارمندان وزارت بهداشت با دو گلوله نظامیان اسرائیلی از ناحیه شکم و سینه مجروح شد. پیش از این و در بامداد امروز نیرو‌های صهیونیستی به صورت گسترده به جنین یورش بردند.

منابع محلی توضیح دادند که نظامیان صهیونیستی منزل الکستونی را منفجر کرده و دو جوان فلسطینی را نیز بازداشت کردند.

از سویی دیگر خبرگزاری شهاب گزارش داد نیروهای ویژه صهیونیستی به منطقه شرقی در شهر جنین نفوذ کردند که از سوی نیروهای مقاومت شناسایی شدند و درگیری‌های شدیدی میان دو طرف آغاز شد. گروه مقاومت «کتیبه جنین» نیز طی بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان فلسطینی نیز به شدت با اشغالگران در محور «البیادر» درگیر شدند و اشغالگران را با تیراندازی و مواد منفجره، هدف قرار دادند. 

در همین حال، خبرگزاری فلسطینی سما نیز از بستن ماندن ورودی‌های مسجد الاقصی به سوی فلسطینی ها از شب گذشته تاکنون و با هدف فراهم کردن مجال برای برگزاری جشن های یهودی به شهرک نشینان خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار