همایش نذر اربعین حسینی شهرستان بروجن برگزار شد

سرپرست فرمانداری شهرستان بروجن گفت: همایش نذر اربعین حسینی با هدف برنامه‌ریزی و تأمین ملزومات موکب‌های این شهرستان جهت خدمات رسانی به زوار الحسین (ع) در پیاده روی اربعین حسینی در محل فرهنگسرای بروجن برگزار شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان بروجن گفت: همایش نذر اربعین حسینی برای دومین سال در این شهرستان با هدف برنامه‌ریزی و تأمین ملزومات موکب‌های شهرستان جهت خدمات رسانی به زوار الحسین (ع) در پیاده روی اربعین حسینی، انسجام در جمع آوری و هدایت کمک‌های مردمی، کاهش هزینه‌های سفر برای زائران، در محل فرهنگسرای بروجن برگزار شد.

فتاح کرمی با اشاره به ضرورت شکل گیری تمدن نوین اسلامی بر محور عدالت خواهی، امام شناسی، حضور در میدان و مبارزه با ظالم گفت: اربعین بهترین مسیر رسیدن به تمدن نوین اسلامی، اتحاد جهان اسلام و تشیع است و فرهنگ‌سازی و گفتمان‌سازی از اینگونه همایش‌ها آغاز می‌شود.


بیشتر بخوانید


کرمی ضمن تقدیر از همراهی و مشارکت‌های نقدی (به مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان) و غیر نقدی مردم، خیران، اصناف، واحد‌های تولیدی و صنعتی، پرسنل ادارات و... در تأمین مایحتاج ضروری موکب‌ها افزود: پیگیری‌ها به منظور تأمین زیرساخت‌ها، تجهیزات و ملزومات موکب‌های شهرستان در حال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار