تأکید رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری برصیانت از حقوق عامه و اجرای دقیق احکام قضایی

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری در جریان بازدید از حوزه قضایی شهرستان بروجن بر ضرورت صیانت از حقوق عامه و اجرای سریع و دقیق احکام توسط مسئولان قضایی تأکید کرد.

رئیس کل دادگستری استان اظهار کرد: یکی از مصادیق بارز صیانت از حقوق عامه رسیدگی سریع به پرونده‌های قضایی است و در این راستا همه ما وظیفه داریم به صورت جهادی و خاصانه برای احقاق حق مردم تلاش کنیم. 

وی افزود: رضایتمندی مردم از دستگاه قضا ارتباط مستقیمی با کیفیت خدمات دستگاه قضایی دارد و لذا عملکرد مطلوب قضات و کارمندان دادگستری در این زمینه، علاوه بر کاهش پرونده‌ها تأثیر بسزایی در توسعه و تحکیم مبانی عدالت اجتماعی خواهد داشت. 

رزم گفت: ارتباط و تعامل سازنده میان کارمند و قاضی برای رسیدگی به پرونده‌ها تحقق بخش اهداف متعالی دستگاه قضا برای خدمت به مردم و رسیدگی به مشکلات و دغدغه‌های شهروندان است.


بیشتر بخوانید


رئیس کل دادگستری استان خاطرنشان کرد: در کنار این انتظارات لازم است مسئولان قضایی بر مشکلات رفاهی کارکنان توجه ویژه‌ای داشته باشند و تا آنجا که امکان دارد مطالبات همکاران را پاسخگو باشند.

رئیس دستگاه قضایی استان در ادامه سخنان خود با مثبت ارزیابی کردن عملکرد دو مجموعه دادگاه و دادسرای عمومی شهرستان بروجن ابراز داشت: خوشبختانه در دادگستری بروجن از حیث رسیدگی به پرونده‌ها و تعیین اوقات رسیدگی فعالیت‌های خوبی انجام شده است و ما امیدواریم با حسن توجه رئیس دادگستری و دادستان شهرستان بروجن این فعالیت‌ها تقویت و به دوایر اجرای احکام نیز تسری یابد. 

رزم تصریح کرد: شهرستان بروجن شهرستانی ایثارگر است؛ حضور هزار و ۸۱۲ ایثارگر، هزار و ۲۷۲ جانباز و اهدای ۴۶۲ شهید گرانقدر به انقلاب وظیفه ما را برای خدمت به مردم این منطقه سنگین‌تر می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان در بخشی از بیانات خود به موضوع اعمال مجزات‌های جایگزین حبس، اعطاء مرخصی و تأسیسات ارفاقی به زندانیان جرایم مالی و غیر عمد پرداخت. وی همچنین بر ضرورت برگزاری جلسات ستادی متناظر در دادگستری شهرستان بروجن و لزوم هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی برای حفظ نظم و آرامش در شهرستان تأکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.