نامگذاری ۲۶ معبر به نام شهدای والامقام در محله وردآورد منطقه ۲۱ تهران

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱ تهران از نامگذاری ۲۶ معبر به نام شهدای والا مقام در محله وردآورد و برگزاری یادواره شهدای این محله همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.

فرشید اسحاقی در نشست کمیته مشورتی نامگذاری اماکن و معابر منطقه با اشاره به مصوبه اخیر شورای اسلامی شهر تهران در تصویب تغییر نام معابر این منطقه، افزود: درجلسه اخیر شورای شهر تغییر نام ۱۶ معبر منطقه به تصویب اعضای شورا نیست و تغییر ۱۰ معبر دیگر نیز در جلسه آتی شورای شهر مطرح خواهد شد.

به گفته وی، در محله وردآورد منطقه ۲۱ تهران، ۷۸ خانواده بزرگوار شهدای انقلاب اسلامی ساکن هستند که با نامگذاری ۲۶ معبر به نام شهدای والامقام، تمامی خانواده‌های شهید ساکن در منطقه معبری به نام عزیزانشان نامگذاری شده است.

دبیر کمیته نامگذاری اماکن و معابر شهرداری منطقه ۲۱ تهران اظهارداشت: با تدبیر شهردار منطقه، آئین نامگذاری و پلاک کوبی این معابر، در هفته دفاع مقدس و در آیینی باشکوه همزمان با یادواره شهدای محله وردآورد انجام خواهد شد.

اسحاقی تاکید کرد: در برگزاری این رویداد، معتمدین محلی، پایگاه‌های بسیج، تشکل‌های اجتماعی، امور مساجد و شهروندان انقلابی منطقه ۲۱ مشارکت خواهند داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار