برخورد قاطع با افراد مخل امنیت و آرامش مردم انجام می‌گیرد

دادستان شهرستان مشگین شهر گفت: برخورد جدی و قاطع با مخلان امنیت و آرامش مردم و هنجارشکنان در سطح شهرستان در دستور کار قرار دارد.

بابک نونهال در نشست با فرماندهی و عوامل انتظامی شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: هیچ گونه اغماضی در برخورد قانونی با هنجارشکنان و جرائم مهم و مشهود همچون جرایم خشن، چاقوکشی و کشف حجاب صورت نمی‌گیرد و برخورد قانونی در راستای اجرای عدالت و آرامش روحی و روانی مردم در دستور کارمان قرار دارد.

او در خصوص تلاش برای رسیدگی به مشکلات مردم افزود: انتظار می‌رود که همکاران قضایی شهرستان مشگین شهر در راستای رفع مشکلات مردمی که به تظلم خواهی به دادگستری مراجعه می‌کنند اقدامات جدی انجام دهند و در راستای احقاق حق مردم گام بردارند.

دادستان مشگین شهر بیان کرد: مردم نیازمند آرامش در جامعه هستند و تعامل و هم‌افزایی بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی آرامش و آسایش شهروندان را در پی خواهد داشت.  

  نونهال تصریح کرد: در سنگر انتظامی و سنگر قضایی می‌توان با هنجارشکنان برخورد قانونی انجام داد واگر این کار صورت پذیرد رضایت الهی و رضایت مردم محقق خواهد شد.  

او تاکید کرد: برخی از افراد در سطح شهرستان با ایجاد کانال‌های بی اساس و بی هویت اقدام به انتشار اخبار کذب و نادرست و توهین به برخی از مسؤولان می‌کنند و آبروی افراد و خانواده آنان را به خطر می‌اندازنند که در این خصوص باید اقدامات اساسی برای برخورد با این افراد انجام گیرد.

سرهنگ نیکروز سلیمانی، فرمانده انتظامی فراجای شهرستان مشگین شهر نیز در این جلسه عنوان کرد: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش میکنند با ایجاد ناهنجاری‌های اجتماعی در حوزه‌های مختلف در داخل کشور به مردم و امنیت کشور آسیب بزنند.

او افزود: پلیس قاطعانه و با استقامت کامل و با صلابت در مقابل هرگونه هنجارشکنی می‌ایستد و در کنار مردم بوده و در مبارزه با ظلم و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی همچنین برخورد با مخلین امنیت جامعه ایران اسلامی پابرجا واستوار به ماموریت ذاتی خود ادامه خواهد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار