در خطبه‌های نماز جمعه اراک مطرح شد

دست‌یابی به خوداتکایی در حوزه صنایع دفاعی

امام جمعه اراک گفت: به برکت انقلاب اسلامی و تلاش متخصصان داخلی در حوزه صنعت دفاعی در اوج قدرت است.

خطیب جمعه اراک در خطبه‌های نماز جمعه این شهر در مصلی بیت‌المقدس گفت: جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب اسلامی و تلاش متخصصان داخلی در حوزه صنعت دفاعی در اوج قدرت است و به خوداتکایی دست یافته‌است.
امام جمعه اراک افزود: دشمنان از قدرت اسلام وحشت دارند و با تحریم می‌خواهند قدرت اسلام پا نگیرد.
او با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی ایران با تأسیس سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و ساماندهی ارتش جمهوری اسلامی کار بزرگی انجام داده‌ است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی سپاه پاسداران را یکی از ارزشمند‌ترین سرمایه‌های انقلاب اسلامی دانست و افزود: در تاریخ کشور نیرویی به عظمت، ایمان، اخلاص و مسئولیت‌پذیری این نیروی انقلابی در حضور در عرصه‌های مختلف و مقابله با تروریسم وجود ندارد.
خطیب جمعه اراک در قسمت دیگری از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه اراک، با گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان باهنر و رجایی، افزود: دولت سیزدهم باید رشد تولید، اقتصادی، ایجاد اشتغال، افزایش صادرات و توسعه فناوری‌های نوین در حوزه‌های مختلف را با جدیت دنبال کند.
او با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی از مردم و مسئولان استان خواست از آمادگی کامل برای پذیرایی میهمانان برخوردار باشند.
امام جمعه اراک افزود: یک میلیون و ۱۱۵ هزار نفر تاکنون برای سفر به کربلا ثبت‌نام کرده‌اند و امید است مثل سال‌های قبل تعداد این افراد به پنج تا شش میلیون نفر افزایش یابد.
یادآوری کودتای انگلیس و آمریکا در بیست و هشتم مرداد ماه، توطئه دشمنان علیه جمهوری اسلامی به خصوص در شاهچراغ از دیگر محور‌های سخنان امام جمعه اراک در خطبه‌های نماز جمعه امروز بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.