مدیر شرکت نفت جنوب سیستان و بلوچستان:

جایگاه شیلات چابهار در چند روز آینده عملیاتی می‌شود

مدیر شرکت نفت جنوب سیستان و بلوچستان گفت: باتوجه‌به فرسودگی‌هایی که در زیرساخت جایگاه شیلات وجود داشت این جایگاه در چند روز آینده بعد از اتمام نوسازی وارد چرخه توزیع سوخت خواهد شد.

کیومرث کمالیار گفت:  وظیفه شرکت نفت تأمین سوخت و توزیع سوخت در جایگاه‌ها است که خوشبختانه مشکلی در تأمین و جایگاه‌ها وجود ندارد و کلیه جایگاه‌ها به‌صورت شبانه‌روزی در حال خدمات‌دهی به مردم هستند؛ اما شرکت نفت اهرم مقابله با قاچاق سوخت را ندارد شاید به این دلیل ما صف‌های طولانی بنزین را در شهر مشاهده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه جایگاه‌های مادر، ترمینال و منطقه آزاد به‌صورت شبانه‌روزی خدمات می‌دهند، تصریح کرد: باتوجه‌به طرح کهاب که طرح جمع‌آوری بخارات می‌باشد جایگاه شیلات نیاز به تعمیرات و اجرای این طرح بر اساس مصوبه مجلس داشته و باید اقدام به اجرای آن کند که از نظر زیست‌محیطی بسیار مهم است.

 مدیر شرکت نفت جنوب استان با اشاره به فرسودگی‌هایی که از نظر مخازن و تلمبه‌ها در جایگاه شیلات وجود داشته، بیان کرد: برای رفاه شهروندان اقدام به نوسازی جایگاه شیلات و اجرای طرح کهاب در جایگاه شیلات کردیم.

وی تصریح کرد: در جایگاه شیلات تعویض کلیه تلمبه‌ها و ایجاد سکوی جدید و نوسازی مخازن و طرح شهاب اجرا شده و پیشرفت فیزیکی آن بالای ۸۰ درصد می‌باشد و انشا الله تا چند روز آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و بار ترافیکی جایگاه‌های سوخت دیگر کم خواهد شد.

کمالیار در خصوص ارائه خدمات سی‌ان‌جی در جنوب استان، خاطرنشان کرد: از مدت‌ها پیش شرکت نفت پیش‌بینی ورود گاز را به شهرستان کرده بود و هم اکنون در بخش جنوب استان ما پنج جایگاه در حال احداث داریم.

برچسب ها: بنزین ، جایگاه سوخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار