هشدار افسران اطلاعاتی اسرائیلی در مورد خسارت سنگین در جنگ‌های آتی

سازمان اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به نتانیاهو نسبت به وارد آمدن خسارت‌های سنگین به این رژیم در هر جنگی در آینده هشدار داد.

شبکه عبری زبان کان فاش کرد که افسران ارشد سازمان اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به نتانیاهو و اعضای کابینه نسبت به وارد آمدن خسارت‌های سنگین به این رژیم در هر جنگی در آینده هشدار دادند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این شبکه افزود که افسران اطلاعات اسرائیلی نسبت به اصرار کابینه بر پیشبرد طرح جنجالی اصلاحات قضایی هشدار داده‌اند.

این افسران تغییرات قضایی مورد نظر نتانیاهو را همچون حمله‌ای مخفیانه دانسته‌اند که در هرجنگی در آینده یا هنگام آماده شدن برای تهدید هسته‌ای ضربه و خسارتی سنگین به این رژیم وارد خواهد کرد.

تحلیلگران اسرائیلی گفته‌اند که هجمه وزرا و اعضای کنست علیه فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی به سبب هشدار نسبت به پیامد‌های منفی اصلاحات قضایی بر کارآمدی و توانمندی ارتش، به تضعیف ارتش خواهد انجامید و امتناع نتانیاهو از حمایت از افسران اسرائیلی با هدف از بین بردن اعتماد اسرائیلی‌ها به آن‌ها صورت می‌گیرد.

اکنون نگاه‌ها در اراضی اشغالی بیش از هر چیزی به مسئله امتناع از خدمت نیرو‌های ذخیره در ارتش در اعتراض به کودتای قضایی و میزان تاثیرگذاری آن بر آمادگی ارتش برای جنگ معطوف است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار