فرمانده انتظامی زابل خبر داد

دستگیری ۲ گروگانگیر در زابل

فرمانده انتظامی شهرستان زابل گفت: پرونده یک آدم‌ربایی در شهرستان زابل کمتر از 48 ساعت با دستگیری دو گروگانگیر بسته شد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، محمدحسن دوستی نوری اظهار داشت: 26 دی ماه سال‌ جاری مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان زابل از یک مورد آدمربایی در خیابان بسیج این شهرستان خبر داد که بلافاصله اکیپی از مأموران انتظامی کلانتری 12 برای بررسی موضوع به محل اعلام شده اعزام شدند.
وی گفت: در ادامه بررسی‌ها و تحقیقات پلیس، شخصی به مأموران مراجعه کرد و اظهار داشت افراد ناشناس پسرش را که با یک دستگاه خودرو پراید به مدرسه رفته بود پس از ضرب و شتم ربوده‌اند.
فرمانده انتظامی زابل افزود: آدمربایان پنج نفر سرنشین یک دستگاه خودروی «دوو ریسر» بودند که پس از اینکه با چوب و چماق شیشه‌های خودرو پراید را شکستند با زور و تهدید پسرش را ربوده و هیچگونه تماسی نیز با وی نگرفتند.
نوری در ادامه بیان کرد: پلیس به دنبال این حادثه بلافاصله برای شناسایی و دستگیری آدمربایان طرح مهار را اجرا کرد که گروگانگیران با این اقدام به موقع مأموران وقتی عرصه را بر خود تنگ دیدند گروگان خود را در یکی از خیابان‌های زابل رها کرده و متواری شدند.
وی اظهار داشت: پلیس در ادامه تحقیقات خود و با اظهارات فرد ربوده شده موفق شد دو نفر از آدمربایان را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه یکی از آنها را به نام "عباس" دستگیر کند.
فرمانده انتظامی زابل یادآور شد: پلیس آگاهی شهرستان زابل به دنبال ارجاع این پرونده آدمربایی در تحقیقات علمی و فنی خود از متهم دستگیر شده موفق شد کمتر از 48 ساعت یکی دیگر از آدم ربایان را نیز دستگیر کند.
گفتنی است: آدم ربایان در تحقیقات پلیس علت و انگیزه خود را اختلافات قبلی با فرد ربوده شده عنوان کردند که بررسی‌های بیشتر برای دستگیری دیگر همدستان این دو گروگانگیر ادامه دارد. /ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.