رئیس کمیته جذب مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی شلمچه :

۹۵ درصد مواکب شلمچه مردمی هستند

آقای یازع گفت: ۹۵ درصد مواکب خدمات رسان به زائران اربعین حسینی ۱۴۰۲ در مرز شلمچه مردمی هستند.

مکی یازع رئیس کمیته جذب مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی شلمچه گفت: ۹۵ درصد موکب‌ها در شلمچه مردمی هستند و از مردم انتظار می‌رود کمک‌های خود را به موکب‌ها داشته باشند تا کم و کاستی برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی نداشته باشیم.

پیش از این امام جمعه آبادان نیز از ادارات آبادان و خرمشهر خواسته بود به جای موکب زدن به مواکب مردمی کمک کنند.

رئیس کمیته جذب مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی شلمچه گفت : کار خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی توسط موکب‌های آبادان از ابتدای ماه صفر در مرز شلمچه آغاز و تا یک هفته بعد از اربعین ادامه خواهد داشت.

به گفته او امسال طبق برنامه‌ریزی انجام شده ۴۵۰ موکب از فلکه مقاومت خرمشهر تا نقطه صفر مرزی در شلمچه مستقر هستند تا به زائران اربعین حسینی خدمات‌رسانی کنند.

این مسئول گفت : ۵۰ موکب نیز در مسیر بازگشت زائران اربعین حسینی در مرز بین المللی شلمچه پیش‌بینی شده تا زائران در راه بازگشت به لحاظ اسکان و تغذیه با مشکل روبه‌رو نباشند.

او این را هم گفت که ۶ موکب آبادانی برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی عازم عراق شدند تا به در راه استقبال از زائران کمک کنند.

آقای یازع گفت : از روز گذشته توزیع یخ بین موکب‌داران آغاز شده تا آب خنک به زائران داده شود، همچنین آب معدنی‌هایی که جمع آوری شده بین موکب‌ها در حال تقسیم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.