جذب بازیکن تیم ملی در تیم بسکتبال آبادان

محمد حسن‌زاده ملی پوش بسکتبال به تیم پالایش نفت آبادان پیوست.

حماد سامری  حسن‌زاده سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت : محمد حسن‌زاده بازیکن ملی پوش بسکتبال ایران از بازیکنان با تجربه و با کیفیت بسکتبال ایران است که حضورش کمک شایانی به تیم در لیگ برتر فصل جاری خواهد کرد.

به گفته او این بازیکن سابقه چند سال حضور در تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان را دارد و همراه این تیم ضمن کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر، حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا را نیز دارد.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: امسال اکثر بازیکنان فصل قبل از تیم جدا شدند و مجبور هستیم برای پر کردن جالی خالی آنها بازیکنان جدید جذب کنیم.

آقای سامری گفت " با چند بازیکن مطرح و با کیفیت در حال مذاکره هستیم تا تیمی در خور شان نام آبادان را راهی لیگ برتر کنیم و نتایج قابل قبولی به دست آوریم.

وی افزود: تمرین تیم بزودی در آبادان آغاز خواهد شد و پس از بسته شدن تیم، راهی اردوی آماده سازی خواهیم شد تا برای رقابت‌های این فصل به آمادگی لازم دست یابیم.

حسن زاده که در پست پنج بازی می‌کند سابقه عضویت در تیم‌های پتروشیمی بندر امام، مهرام تهران، ذوب آهن اصفهان و پالایش نفت آبادان را در کارنامه خود دارد.

مسابقات لیگ برتر بسکتبال کشور از آبان ماه سال جاری آغاز خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.