گذرنامه های گم شده زوار اربعین در کشور، درب منازل تحویل داده می‌شوند

رئیس ستاد اربعین شرکت ملی پست گفت: ۱۰۶ هزار گذرنامه از نقاط پستی به دست زائرین اباعبدالله رسیده است.

سعید شریف زاده، رئیس ستاد اربعین شرکت ملی پست با اشاره به خدمات شبکه پستی کشور در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی گفت: ۱۰۶ هزار گذرنامه از نقاط پستی به دست زائرین ابا عبدالله رسیده است.

او گفت: ستاد اربعین شرکت ملی پست از سال گذشته به صورت کاملا مردمی تشکیل شد. این ستاد به منظور خدمات رسانی به زائرین تشکیل شده است.

شریف زاده افزود: سال گذشته بارکدهایی در مرزهای خروجی برای اقلام و وسایل شخصی مردم قرار دادیم. ستاد اربعین در شرکت ملی پست همچنان فعال است. ۱۴۰ نفر در ستاد اربعین شرکت ملی پست برای خدمات مشغول هستند. کسانی که از شرکت ملی پست به کربلا اعزام می‌شوند، تمام آموزش های لازم را از وزارت ارتباطات و این ستاد دریافت می‌کنند.

شریف زاده بیان کرد: تشکیل کلاس های آموزش زبان عربی از خدمات اصلی شرکت ملی پست است. تعامل با سازمان حج و زیارت از دیگر همکاری‌های شرکت ملی پست است. تعامل با فراجا برای توزیع گذرنامه های زیارتی نیز از اقدامات پست بوده است. کل گذرنامه های صادر شده بیش از ۲ میلیون و ۷۷۰ هزار جلد هستند که بیش از ۲ میلیون و ۵۲۲ گذرنامه عادی و بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ گذرنامه زیارتی بوده اند.

او ادامه داد: طرح عاشقی که به ارسال دلنوشته های مردم به عتبات عالیات مربوط می‌شود از دیگر برنامه های ستاد است که سال گذشته استقبال خوبی از آن به عمل آمد. ارسال نذورات به مرزهای داخلی رایگان است و مردم می توانند نذورات خود را به ستاد ملی پست ارسال کنند تا به عراق ارسال شوند.

رئیس ستاد اربعین شرکت ملی پست اظهار کرد: ۱۴ پایگاه پست در نجف و کربلا راه اندازی شده اند. دبیر ستاد اربعین در مقر شرکت ملی پست در نجف مستقر است. ۲ شهریور که مرحله اول راهپیمایی است، اعزام ۷۰ نیروی شرکت ملی پست را خواهیم داشت. امسال شایسته ترین خدمات پستی در اختیار زائرین قرار خواهد گرفت.

وی افزود: گذرنامه های گم شده در کشور درب منازل زوار تحویل داده می‌شوند. بخشی از دلنوشته های تایید شده از سمت انتشار دهنده ها در اختیار رسانه ها قرار می گیرند. 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار