رئیس فدراسیون قایقرانی:

افزایش آب دریاچه آزادی را مدیون کیومرث هاشمی هستیم

علیرضا سهرابیان گفت: سرپرست وزارت ورزش با کیفیت کار می‌کند و افزایش آب دریاچه را مدیون زحمات او هستیم.

علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی درباره وضعیت تیم ملی در آستانه بازی‌های آسیایی اظهار کرد: اردوی تیم ملی روئینگ  به مدت یک ماه تا بازی‌های آسیایی در روسیه  برگزار می‌شود. ورزشکاران تیم ملی آب‌های آرام و کایاک ما جمعه شب راهی آلمان شدند و برای مسابقات کسب سهمیه المپیک در آنجا حضور دارند. ورزشکار لژیونر اسلالوم ما در فرانسه تحت نظر مربی اسپانیایی خود کار می‌کند و امیدوارم در بازی‌های آسیایی بتوانند نمایش خوبی را ارائه کنند.

او درباره اینکه پیش بینی چند مدال در رشته قایقرانی  را در بازی‌های آسیایی می‌کند، گفت: من از پنج سال پیش گفتم که امیدوارم مدال‌ها را دورقمی کنیم و روی حرف خود هستم، اما تعدادش را بگذارید زمانی که ورزشکاران نزدیک‌تر به بازی‌ها  شوند و نتایجشان را وقتی به پیست می‌رسند اعلام کنم.  

سهرابیان درباره اینکه مشکل کم آبی دریاچه آزادی برطرف شده است، گفت: خوشبختانه  با پیگیری سرپرست وزارت ورزش و وزیر نیرو سطح آب دارد بالا می‌آید و از کاهش آب جلوگیری شده است. حجم آب دارد افزایش پیدا می‌کند و زمانی که ورزشکاران به ایران برگردند و مراحل پیش از حضور در هانگژو را داشته باشند امیدوارم که بتوانند از افزایش آب استفاده بهینه را داشته باشند.

رئیس فدراسیون قایقرانی درباره وضعیت مهسا جاور گفت: او  همراه با تیم ملی روئینگ در روسیه تمرین می‌کند و مشکلی ندارد.

او درباره اینکه حمایت‌ها از سوی سرپرست وزارت ورزش تاکنون چطور بوده است، بیان کرد: کیومرث هاشمی سرپرست هست و تا نمایندگان خانه ملت رای بدهند که او وزیر ورزش شود زمان می‌برد. البته از زمانی که هاشمی  به عنوان سرپرست در وزارتخانه حضور پیدا کرد با کیفیت کار می‌کند و افزایش آب دریاچه آزادی هم مدیون زحمات بی شائبه او هستیم. من با هاشمی به صورت تلفنی حرف زدم و بی سابقه است که مدیری کمتر از ۱۲ ساعت بتواند مشکل را حل کند، اما او این کار را کرد.

سهرابیان درباره اینکه قایقرانی مشکلی از لحاظ بودجه ندارد، گفت: مگر می‌شود مشکلی وجود نداشته باشد و همیشه مشکل هست. هر چه قدر بودجه به فدراسیون قایقرانی بدهند ما می‌توانیم پتانسیل را فعال کنیم و نتایج مثبتی بگیریم. هیچ وقت نمی‌توانیم بگوییم که بودجه  برای یک مسئله کفایت می‌کند. بودجه تریلیاردی برای فوتبال می‌ریزند، اما باز می‌بینیم که باشگاه‌ها دچار مشکل می‌شوند به خاطر اینکه انتظار هرینه کرد بیشتری را دارند. در رشته‌های دیگر که بودجه واریز می‌شود نیازمند این است که تجهیزات تهیه کنند که باز هم کفاف کار را نمی‌دهد.

او درباره اینکه خیلی از  روسای فدراسیون‌های ورزشی از مشکلات مالی می‌نالند، گفت: ما فعلا مشکل مالی نداریم و من هیچ وقت نمی‌نالم. اگر می‌نالیدم که اکنون ۱۳ نفر از تیم ملی ما  به مدت یک ماه در روسیه اردو نمی‌زدند و ۱۰ نفر به آلمان نمی‌رفتند و ۹۲ نفر به مسابقات دراگون بوت به تایلند نمی‌رفتند و اردو‌ها کماکان با مشکلاتی که دست و پنجه نرم می‌کنند برگزار نمی‌کردیم. خانواده ما سعی می‌کنند که با برنامه ریزی به نتایج خوبی برسند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۲۹ مرداد ۱۴۰۲
تیتر خبر آدم رو یاد رضا هزارپا می اندازه که ویلچرای تیم بستکبال با ویلچر و دزدیده بود داده بود به آسایشگاه
حالا اینم معلوم نیست آب کجارو کش رفته داده به قایقرانی که اینجور مجیزگوییش رو بکنن
آخرین اخبار