صادرات بدون وقفه در مرز خسروی طی ایام اربعین

مدیرکل گمرکات کرمانشاه گفت : صادرات در مرز خسروی در ایام اربعین بدون وقفه ادامه خواهد داشت.

علی اصغر عباس زاده مدیرکل گمرکات کرمانشاه گفت : گمرک به عنوان یکی از دستگاه‌های حاضر و فعال در نقطه صفر مرزی نقش تأثیر گذاری در روان سازی و تسهیل خدمات در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی دارد.

وی در مورد خدماتی که گمرکات استان کرمانشاه در مرز خسروی و سومار در ایام اربعین ارائه می‌دهند، افزود: یکی از خدمات کارکنان گمرکات استان در گمرک خسروی در این ایام انجام تشریفات گمرکی کالا‌های همراه زائرانی است که در پیاده‌روی اربعین شرکت می‌کنند.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه تصریح کرد: دیگر خدمات ارائه شده از سوی گمرکات کرمانشاه در گمرکات خسروی و سومار انجام تشریفات گمرکی تجهیزات و ملزومات مورد نیاز موکب‌دارانی است که در مسیر پیاده‌روی در کشور عراق خدماتی را به زوار ارائه می‌کنند.

عباس زاده با اشاره عدم توقف در امر صادرات، خاطر نشان کرد: در ایام اربعین همزمان با انجام راهپیمایی اربعینی صادرات کالای تجاری در گمرک خسروی همچنان فعال و روند تشریفات گمرکی کالا‌های صادراتی در این گمرک بدون توقف دنبال خواهد شد.

وی ادامه داد: گمرکات استان با تمامی ظرفیت‌های موجود خود و با استفاده از کارکنان و نیرو‌های پر تلاش گمرک تا اتمام راهپیمایی اربعین حسینی پای کار بوده و آماده ارائه خدمات به زوار اربعینی حسینی است.

مدیرکل گمرک کرمانشاه سپس با اشاره به اقدامات صورت گرفته و تدارکات دیده شده در راهپیمایی اربعین امسال از سوی گمرکات استان کرمانشاه، اضافه کرد: ارائه خدمات مطلوب و بی وقفه به زائرین و موکب داران از اهداف مجموعه گمرکات استان در راهپیمایی اربعین سال جاری بوده و خواستار همراهی و همکاری دیگر دستگاه‌های تابعه وزارت امور و اقتصادی در استان با گمرکات کرمانشاه و در اختیار گذاشتن خودرو، نیروی خدماتی، مهمانسرا و … خواهیم بود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.