رقم عجیب درآمد یک هیات ورزشی

مجموع درآمد هیات تنیس روی میز مازندران از محل دریافتی از اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون پارسال ۷۰ میلیون تومان بوده است.

رضا حبیب نژاد رئیس هیات تنیس روی میز مازندران گفت: مازندران در شهریورماه امسال میزبان مسابقات تنیس روی میز هوپس پسران کشور در بابلسر و اردوی تیم ملی تنیس روی میز بزرگسالان در نوشهر خواهد بود.

او افزود: دومین اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور با حضور ۳ مازندرانی به نام‌های نیما و نوشاد عالمیان و سید محمد موسوی در مجتمع پتروشیمی شازند نوشهر برگزار خواهد شد.

رئیس هیات تنیس روی میز مازندران در پاسخ به این سئوال که آیا این اردو‌ها با بودجه دولتی یا از بودجه هیات برگزار می‌شود؟ گفت: مازندران در ۲ سال گذشته میزبان ۱۳ اردو در رده‌های مختلف سنی در ۲ بخش آقایان و بانوان بود و برای برگزاری این اردو‌ها بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شد در حالیکه مجموع درآمد هیات تنیس روی میز از محل دریافتی از اداره کل و فدراسیون پارسال ۷۰ میلیون تومان بود.

رضا حبیب نژاد افزود: تا به امروز حتی یک ریال از بودجه هیات صرف اردوی‌های ملی نشد بلکه تمامی هزینه‌ها از بخش حامیان مالی تامین شده است.

او ادامه داد: اردوی قبلی تیم ملی بزرگسالان که در شهرستان بابل برگزار شد، به صورت کامل با حمایت مسلمی عضو هیات رئیسه تنیس روی میز مازندران به مدت ۱۸ روز برگزار شد که از او و مجوعه آکادمی وفایی راد قدردانی می‌شود. 

رئیس هیات تنیس روی میز مازندران گفت: در اردوی پیش روی تیم ملی پس از هماهنگی و ارتباطات با شرکت ملی نفت، همه هزینه‌ها توسط این شرکت پرداخت می‌شود. 

رضا حبیب نژاد افزود: مدیریت نوین در هیات‌های ورزشی به گونه‌ای است که دیگر نمی‌توان بر روی بودجه‌های ناچیز دولتی حساب باز کرد و چاره‌ای جز ایجاد ارتباط و استفاده از امکانات و اعتبارات اشخاص حقیقی و حقوقی وجود ندارد. 

او گفت: عملیات اجرایی ساخت خانه تخصصی تنیس روی میز تیم پیکان با رایزنی‌هایی که با مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو شده است به زودی در مازندران آغاز می‌شود.

رئیس هیات تنیس روی میز مازندران از همه روسای هیات‌های شهرستانی خواست با جذب حامی مالی و برقراری روابط با مسئولان در جهت حمایت از قهرمانان و استعداد‌ها ورزشکاران در شهرستان‌ها گام‌های موثری بردارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار