افتتاح و کلنگ زنی طرح های آبفای گلستان در هفته دولت

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از افتتاح و کلنگ زنی ۱۰۰ طرح آبفای گلستان با اعتبار بیش از ۱۳ هزار میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد.

ابوالفضل رحیمی گفت: این طرح ها در شهر‌ها و روستا‌های استان در حوزه آب و همچنین دفع بهداشتی فاضلاب در هفته دولت سالجاری افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود.

او افزود: حفر و تجهیز ۴۹ حلقه چاه آب شرب، احداث ۵ باب مخزن ذخیره آب شرب با حجم ۱۷۰۰ متر مکعب، اجرای عملیات خط انتقال آب به طول بیش از ۴۵ کیلومتر، اجرای عملیات شبکه توزیع آب به طول ۳۲ کیلومتر، احداث یک باب ایستگاه پمپاژ آب و همچنین بهسازی ۴ دهنه چشمه در راستای تامین آب پایدار در سطح استان بخشی از طرح های قابل افتتاح این شرکت است.

رحیمی گفت: حفر و تجهیز ۶ حلقه چاه آب شرب، احداث ۴ باب مخزن ذخیره آب با حجم ۲۵۰ مترمکعب، اجرای عملیات خط انتقال آب شرب به طول بیش از ۲۳ کیلومتر، اجرای عملیات شبکه توزیع آب شرب به طول بیش از ۱۴ کیلومتر، احداث ۴ باب ایستگاه پمپاژ آب و همچنین بهسازی یک حلقه چشمه از دیگر طرح های این شرکت در هفته دولت است که کلنگ زنی خواهد شد.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان همچنین با اشاره به بهره برداری از طرح های حوزه فاضلاب در راستای افزایش شاخص بهره مندی و حفظ محیط زیست گفت: اجرای لاینینگ ۷ کیلومتر خط انتقال فاضلاب، اجرای ۲۰ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب، احداث یک باب ایستگاه پمپاژ فاضلاب و افزایش ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب گنبد به ۲۶ هزار متر مکعب از طرح های قابل افتتاح این شرکت در این بخش است.

او افزود: ۸ شهر و ۱۶۹ روستا با تعداد ۱۰۰ هزار و ۲۹۸ خانوار  با افتتاح و کلنگ زنی این  طرح ها از خدمات حوزه آب و فاضلاب بهره مند می‌ شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.