انهدام باند سارقان موتورسیکلت در میبد

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان میبد از انهدام باند پنج نفره سارقان موتورسیکلت و کشف چهار دستگاه موتورسیکلت سرقتی از مخفیگاه آن‌ها خبر داد.

سرهنگ فروزانی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان میبد گفت: در پی شکایت شهروندان در خصوص سرقت موتورسیکلت آن‌ها به صورت شبانه از معابر و میادین شهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ مدرس این شهرستان قرار گرفت. 

او افزود: مأموران با بررسی مستندات و شواهد موجود و همچنین رصد دوربین‌های مدار بسته به یک دستگاه موتورسیکلت و یک نفر مظنون شدند که پس از استعلام از بانک اطلاعاتی، دستگیری او در دستور کار ماموران تجسس و یگان امداد قرار گرفت. 

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان میبد خاطرنشان کرد: مأموران پس از اخذ دستور قضائی، فرد موردنظر را در اقدامات فنی و پلیسی مورد تعقیب و مراقبت قرار داده و نامبرده را به همراه چهار نفر دیگر در مخفیگاهشان دستگیرکردند که متهمان لب به اعتراف گشودند. 

این مقام انتظامی ادامه داد: از مخفیگاه سارقان چهار دستگاه موتورسیکلت سرقتی، مقادیری اموال سرقتی مربوط به منازل نیمه ساز کشف شد. 

فروزانی ضمن اشاره به تحویل متهمان به ندامتگاه خاطر نشان کرد: صاحبان اموال مکشوفه شناسایی شده و فرایند تحویل اموال به مالباختگان در حال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار