احیای سه کد رشته هنری در دانشکده فارسان

در سال تحصیلی جدید رشته‌های هنری حذف شده از دانشکده فارسان به دفترچه انتخاب رشته اضافه شد.

گرشاسب ریگی رئیس دانشکده هنر و علوم انسانی فارسان از احیای سه کد رشته هنری این دانشکده برای سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: علاوه‌بر آن یک کد رشته در مقطع کارشناسی حفظ و یک کد رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد به مجموع کدرشته‌های هنری دانشکده اضافه شد.

وی افزود: بنا بر دلایلی طی سال‌های گذشته سه کد رشته فرش، صنایع دستی و ارتباط تصویری از کد رشته‌های این دانشکده حذف شد بطوری که پارسال دانشجوی جدیدی در رشته‌های هنری دانشکده پذیرش نشد.


بیشتر بخوانید


ریگی ادامه داد: دانشجویان مجاز به انتخاب رشته در رشته‌های هنری می‌توانند برای سال تحصیلی جدید در رشته‌های ارتباط تصویری، فرش و نقاشی در مقطع کارشناسی و در رشته صنایع دستی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشکده هنر و علوم انسانی فارسان انتخاب رشته کنند.

وی اضافه کرد: این دانشکده علاوه‌بر پنج کد رشته هنری در رشته‌های فقه و حقوق اسلامی و علوم سیاسی نیز همچون سال‌های گذشته دانشجو می‌پذیرد.

ریگی با بیان اینکه در هریک از کد رشته‌های دانشکده هنر و علوم انسانی فارسان، ۳۵ نفر مرد و زن پذیرش می‌شود، اظهار کرد: براین اساس تعداد دانشجویان این دانشکده از ۴۷۰ نفر در سال تحصیلی جدید به حدود ۷۰۰ دانشجو افزایش پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه ۶۵ درصد فارغ‌التحصیلان دانشکده هنر و علوم انسانی شهرستان فارسان مشغول به فعالیت هستند، تاکید کرد: ماهیت رشته‌ها و شرایط آموزشی و کارگاهی دانشکده سبب شده تا افراد کارآفرین و فعال در این فضا پرورش پیدا کرده و پس از فارغ‌التحصیلی مشغول به کار شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.