۶۱ پروژه عمرانی آبیک در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

سرپرست فرمانداری آبیک از بهره برداری و کلنگ زنی ۶۱ پروژه عمرانی، خدماتی، آموزشی، صنعتی و کشاورزی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت خبر داد.

حجت الله مددخانی سرپرست فرمانداری آبیک از بهره برداری و کلنگ زنی ۶۱ پروژه عمرانی، خدماتی، آموزشی، صنعتی و کشاورزی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با ۱۱ هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان خبر داد.

 مددخانی با بیان اینکه از مجموع ۶۱ پروژه شهرستان آبیک، ۳۷ پروژه برای بخش مرکزی و ۲۴ پروژه نیز مربوط به بخش بشاریات است، خاطرنشان کرد: پنج مجموعه فرهنگی، پنج پروژه کشاورزی، یک طرح اجتماعی، هفت پروژه اقتصادی و ۴۳ پروژه عمرانی از جمله طرح‌های قابل بهره برداری در هفته دولت خواهند بود.

مددخانی تصریح کرد: همچنین با اجرای این طرح‌ها ۹۸۲ فرصت شغلی به صورت مستقیم و ۲ هزار و ۶۰۹ فرصت شغلی غیرمستقیم در سطح منطقه فراهم می‌آورد.

به گفته این مسوول، تلاش خواهیم کرد تا با توزیع عادلانه اعتبارات و با نگاه ویژه به مناطق محروم و کم برخوردار شاهد ارتقاء سطح فرهنگی و عمرانی شهرستان آبیک به صورت عادلانه باشیم.

وی با اشاره به پروژه‌های شاخص قابل افتتاح در شهرستان آبیک، اضافه کرد: طرح آبرسانی به شهر تازه تاسیس زیاران از آبگیر خط انتقال تا تصفیه خانه سد زیاران، افتتاح طرح‌های تولیدی، زمین چمن مصنوعی، ساماندهی خیابان‌های شهر قشلاق و افتتاح پنج پروژه با ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار و همچنین بهره برداری از ۶ پروژه در خاکعلی با ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار در دستور کار قرار دارد.

فرماندار آبیک تصریح کرد: همچنین در حوزه راهداری نیز اقدامات خوبی در سطح شهرستان انجام شده از جمله بهره برداری از راه‌های روستایی به ویژه در ابراهیم آباد و هزار جلفا از توابع بخش بشاریات خواهد بود.

شهرستان آبیک به مرکزیت شهری به همین نام در ۵۵ کیلومتری شرق استان قزوین قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.