خطیبی: می‌خواهیم با ۳ امتیاز از آبادان برگردیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان پیش از مصاف با صنعت نفت به تمجید از کیفیت این تیم در دو دیدار گذشته پرداخت.

رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال پیکان در کنفرانس خبری پیش از مصاف با صنعت نفت اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: اول باید از باشگاه صنعت نفت تشکر کنم. زمانی که ما وارد آبادان شدیم، با بنر و خیر مقدم مواجه شدیم که یک کار فرهنگی بود.

او سپس درباره شرایط فنی مسابقه اضافه کرد: عبدالله ویسی دوست خوب من است. او یکی از مربیان خوب کشور است. آقای ویسی هم نیم فصل قبل و هم دو بازی قبلی نشان داده که صنعت نفت را به جایگاهش رسانده و قطعا هم موفق خواهد شد. در دو بازی‌ای که صنعت نفت انجام داده یک باخت آورده و یک برد. 

خطیبی سپس با اشاره به عملکرد صنعت نفت در دو بازی ابتدایی اضافه کرد:درباره بازی اول که به هیچ وجه نمی‌توان صحبت کرد، اما بازی دوم یک تیم خوب نشان دادند. بازیکنان با کیفیت با یک سیستم خوب و هجومی. امیدوارم فردا بازی با کیفیتی باشد. از طرف هر دو تیم. 

بخش بعدی صحبت‌های خطیبی درباره کیفیت تیم فوتبال پیکان بود و درباره این موضوع گفت: تیم ما هم کیفیت خیلی خوبی دارد. دوست داریم بازی خوبی انجام بدهیم. بچه‌ها آماده هستند برای بازی فردا و مشکلی نداریم. بچه‌های ما در دو بازی قبلی فعل خواستن را صرف کرده اند و اهالی فوتبال را امیدوار کرده‌اند. امیدوارم همین روند را ادامه بدهیم. برای امتیاز اینجا هستیم و امیدوارم با ۳ امتیاز برگردیم. فردا بازی‌ای است که هر تیمی بدون اشتباه کار کند، برنده خواهد شد و امیدواریم آن تیم ما باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار