شفافیت، تعاونی‌ها را کارآمدتر می سازد

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: فعالیت‌های اتحادیه و شرکت‌های تعاونی باید مبتنی بر اجرای قانون و شفافیت باشد، چراکه مبنای کارآمدی تعاونی ها شفافیت هرچه بیشتر در امور است.

  خلیل احمد سلامی در جلسه با هیئت مدیره اتحادیه تعاونی های کارکنان دولت استان اظهار کرد: تنها مسیر افزایش اعتماد عمومی به تعاونی ها، شفافیت است و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این راه همکار و همیار تعاونی های سطح استان خواهد بود.

وی افزود: اقتصاد تعاونی بعنوان نماد مردمی سازی اقتصاد، یکی از راه‌های اصلی و مهم برون رفت کشور از مشکلات و پایداری بیشتر اقتصاد ملی است که در آن بر روی توان داخلی و استفاده از ظرفیت‌های آحاد مردم در قالب تشکیل تعاونی ها تاکید می شود.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در ادامه عملکرد اتحادیه تعاونی های کارکنان دولت را در عرضه کلاهای اساسی مردم در ایام و مناسبت های مختلف مطلوب بیان کرد و ادامه داد: اساس کار تعاونی ها عدالت محوری است و باید همواره این سیره و روش مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی های کارکنان دولت در سیستان و بلوچستان هم گفت: این مجموعه از شفاف ترین و به روز ترین مجموعه ها است و سال 1400در سطح کشور بالاترین میزان سوددهی را به خود اختصاص داد.

وی اظهار کرد: اتحادیه تعاونی کارکنان دولت در استان سیستان و بلوچستان نقش نهمی در توزیع کالای اساسی و تنظیم بازار دارد بطوریکه سال گذشته با وجود برخی مشکلات و چالش ها در تامین و توزیع روغن، این اتحادیه دو و نیم تن روغن وارد استان کرد و روانه بازار مصرف شد.

محمدرضا مجد افزود: این اتحادیه آمادگی دارد اقلام خود را با شرایط اقساطی مناسب به عموم شهروندان بخصوص کارکنان دولت در سیستان و بلوچستان عرضه کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار