در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

رشد ایرانی اسلامی فرزندان؛ هدف جشنواره «فرزند من»

دبیر نخستین جشنواره «فرزند من» گفت: هدف جشنواره فرزند من دغدغه خانواده‌هایی است که به فکر رشد طبیعی و ایرانی اسلامی خانواده هستند.

مهدی یوسفوندی دبیر جشنواره «فرزند من» و مدیر خانه خلاق تم درباره این رویداد فرهنگی گفت: الحمدالله استقبال مردم در روز‌های ابتدایی جشنواره، خیلی خوب بوده است و تا کنون شاهد استقبال ویژه‌ای از مخاطبان بوده‌ایم. در این چند بازخوردی که از مردم گرفتیم خیلی خوب بود و مهم‌ترین بازخورد مردمی جشنواره این بود که بودن این همه محصول حوزه کودک و نوجوان در زیر یک سقف برایشان جالب بود که تا به حال تجربه‌اش را نداشته‌اند.

وی درباره اعلام آمار دقیق استقبال مردم در این جشنواره گفت: باتوجه به اینکه روز‌های ابتدایی جشنواره است چند روزی از جشنواره بگذرد، حتما آمار‌ها را اعلام خواهیم کرد، اما تا کنون شاهد آمار خوبی از حضور مخاطبان بوده‌ایم.

حضور بیش از ۱۲ نوع کالا در یک جشنواره ایرانی_اسلامی

یوسفوندی ادامه داد: تمام کالا‌های حاضر در جشنواره، کالا‌های ایرانی با محتوای سالم ایرانی_اسلامی هستند. در این جشنواره ۱۲ هزار نوع کالای مختلف ایرانی و در مجموع بیش از یک میلیون کالا از ۶۰۰ تولید کننده درحال عرضه هستند.

میزبانی «فرزند من» از انواع شخصیت‌های کارتونی

وی در پاسخ به اینکه محصولات کدام شخصیت‌های کارتونی در جشنواره حضور دارند، گفت: تقریبا تمام شخصیت‌های کارتونی که در ایران مشغول به کار هستند در این جشنواره حاضر شده‌اند؛ پسر دلفینی، لوپتو، مل‌مل، ببعی ببعو، حسنا کوچولو برخی از شخصی‌های کارتونی‌ای هستند که محصولاتشان از طرف تولید کنندگان در نمایشگاه قرار گرفته است. تقریبا می‌توانم بگویم مجموعه کاملی از شخصیت‌های کارتونی همراه با محصولات متنوع کودک و نوجوان در جشنواره حضور دارد؛ همچنین به اضافه اینکه شخصیت‌های ملی مانند شخصیت‌هایی که با محوریت حاج قاسم یا دانشمندان است یا محصولاتی با محوریت استوره‌هایمان مثل شاهنامه در نمایشگاه بسیار است.

یوسفوندی ادامه داد: یک سری محصولات داریم که از اماکن تاریکی و زیبایی‌های کشور است. این محصولات در قالب یک محصول نیستند و برخی کالای آموزشی یا پوشاک یا خوراکی هستند.

رشد فرزند، هدف جشنواره «فرزند من» است

وی در پایان از هدف جشنواره ایرانی «فرزند من» گفت: در حقیقت هدف فرزند من این است که در راستای رشد فرزند خانواده‌ها، ابزار، خدمات و کالا‌های مناسب، ایرانی با محتوای سالم را زیر یک سقف جمع کند تا خانواده به طور کامل نسبت به اینکه می‌تواند در راستای رشد فرزند قرار گیرد و خریداری کند دغدغه اش پوشش داده شود. در حقیقت نیت فرزند من دغدغه خانواده‌هایی است که به فکر رشد طبیعی و ایرانی اسلامی خانواده‌هایشان هستند تا نسبت به رشد صحیح فرزندانشان کالای مناسب را خرید کنند.

شایان ذکر است که این جشنواره از تاریخ ۳۱ مرداد تا ۱۰ شهریور و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ به مدت ۱۱ روز در مصلی تهران میزبان مخاطبان علاقه‌مند به محصولات کودک و نوجوان خواهد بود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
هر بچه فقط روزی یک عدد نان با یک قالب پنیر بخوره میشه دو میلیون بقیه خرج ها رو کار ندارم
Germany
ناشناس
۰۹:۱۹ ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
مسل ایرانی داره از فقر منقرض میشه!
یه نسل کشی در راه هست!
آخرین اخبار