تخصیص ۲۰۰ هزار دینار به زائران اربعین در فارس

استاندار فارس با بیان اینکه ۲۰۰ هزار دینار عراق به زائران اربعین اختصاص می‌یابد، گفت: شورای هماهنگی بانک‌های استان موظف است با استفاده از همه امکانات بانکی از جمله افزایش شعب یا افزایش ساعت کاری مراحل اخذ ارز برای مردم را تسهیل کند تا شاهد هیچگونه صفی برای دریافت ارز در استان نباشیم.

محمدهادی ایمانیه در ستاد هماهنگی اربعین استان بر ضرورت توجه به مسائل رفاهی زائرین تأکید و مسئولان استانی را موظف کرد تا در حد مقدورات و اختیارات خود نسبت به تامین اقلام رفاهی و آسایشی زائرین اقدام کنند.

او با بیان اینکه با هم‌افزایی و مشارکت می‌توان در امور فرهنگی و پشتیبانی زائران حرم سیدالشهدا (ع) تسهیل ایجاد کرد، افزود: برخی اقلام مورد نیاز به صورت قرضی از سازمان‌ها در اختیار مراکز درخواست کننده قرار گیرد تا حداکثر خدمات فرهنگی رفاهی و پشتیبانی در مسیر پیاده‌روی اربعین به زائران ارائه شود.

ایمانیه با تصریح اینکه ۲۰۰ هزار دینار عراق به زائران اربعین اختصاص می‌یابد، گفت: شورای هماهنگی بانک‌های استان موظف است با استفاده از همه امکانات بانکی از جمله افزایش شعب یا افزایش ساعت کاری مراحل اخذ ارز برای مردم را تسهیل کند تا شاهد هیچگونه صفی برای دریافت ارز در استان نباشیم.

در ابتدای این جلسه رؤسای سازمان‌ها، نهاد‌ها و ارگان‌های مختلف از جمله راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اداره‌کل فرودگاه‌های استان، شهرداری شیراز، اداره‌کل گمرک، شورای هماهنگی بانک‌های استان، سازمان حج و زیارت فارس، ستاد بازسازی عتبات عالیات، اداره‌کل اتباع استان، صدا و سیمای مرکز فارس و ... نسبت به ارائه عملکرد و اقدامات خود گزارشی را به نماینده عالی دولت در فارس ارائه کردند.

در این جلسه همچنین راه‌های حل مشکلات پیش روی دستگاه‌های خدمات رسان بررسی و تصمیمات لازم برای تسهیل در زیارت اربعین زائرین عتبات عالیات اتخاذ شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار