آغاز ثبت نام و تمدید مجوزات رانندگان متقاضی سرویس مدارس

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از آغاز ثبت نام و تمدید مجوزات رانندگان متقاضی سرویس مدارس دانش آموزی برای سال تحصیلی جدید خبر داد.

محمد رضا وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: با توجه به در پیش بودن بازگشایی مدارس برای سال تحصیلی جدید، ثبت نام و تمدید مجوز رانندگانی که مایل به فعالیت در حوزه سرویس مدارس می‌باشند توسط سازمان تاکسیرانی آغاز شده است.

وی در خصوص شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام و تمدید مجوزات رانندگان متقاضی سرویس مدارس دانش آموزی اظهار داشت: ارائه گواهی عدم سوء پیشینه و عدم اعتیاد، فرسوده نبودن خودرو، داشتن بیمه نامه شخص ثالث معتبر به همراه الحاقیه سرنشین دانش آموزی و الحاقیه برای خودرو‌های شخصی، داشتن گواهی معاینه فنی معتبر، مجهز بودن به کپسول آتش نشانی از شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام رانندگان متقاضی سرویس مدارس می‌باشد.

وثوق نیا اضافه کرد: صدور مجوزات رانندگان متقاضی سرویس مدارس فقط از طریق دفتر پیشخوان دولت انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: رانندگان متقاضی تا پانزدهم شهریور سال جاری فرصت دارند جهت طی مراحل تعیین شده به دفتر پیشخوان دولت (در خیابان منتظری نرسیده به میدان تره بار، جنب بانک تجارت)، دفتر پیشخوان تاکسی اینترنتی بادسان (بلوار شهید بهشتی، جنب پارک سوار و شرکت دریاسیر (واقع در دوراهی همدان، داخل ترمینال غرب) مراجعه نمایند.

وثوق نیا یادآور شد: آن دسته از رانندگانی که تا سال ۱۳۹۸ از سازمان تاکسیرانی مجوز دریافت کرده، اما به دلیل شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس موفق به فعالیت نشده اند می‌توانند برای تمدید مجوز به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه نمایند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: رانندگان متقاضی سرویس مدارس پس از ثبت نام در دفاتر پیشخوان جهت ثبت نام در سامانه سپند (سامانه پایش ناوگان سرویس دانش آموزی) به پیمانکاران مدرسه مراجعه نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار